Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Eylül '17

 
Kategori
Eğitim
 

Görme Engellilere Yönelik Faaliyetlerin Planlama Toplantısına Davet

Görme Engellilere Yönelik Faaliyetlerin Planlama Toplantısına Davet
 

Salih Arıkan


Geçen hafta bir söz vermiştim. Dileyen arkadaşlara beyaz baston eğitim verebilirim demiştim. Ee bir hafta geldi çattı. Yarın bakalım kaç öğrencimiz gelecek. Burada sayı sınırlamamız yok ne kadar az olursa benim için kazanım. Çünkü birebir elinden tutulup yapılacak bir çalışma.

Telefon sohbetlerimizde farklı kurslardan da bahsedildi. YGS, LYS, Ekpss; yeterli başvuru olursa açabiliriz.

Geçenlerde bir memur arkadaş aradı sohbet ettik. "Ya abi okula telefon mu geliyor oturuyoruz. Bir bilgisayar belgemiz olsa ne iyi olur" dedi. ben yılardır aynı şeyi anlatmaya çalışıyorum. Bilgisayar çoluğun çocuğun elinde; yalnız devlet belge istiyor, siz belge almaya gelmiyorsunuz, bizim bilgisayarlar da öyle duruyor.

Her yıl bilgisayar kursu duyurusu veriyordum artık vermeyeceğim; üç beş öğrenci başvurursa hemen açacağım. Görme engelli çocuğu olan bir anne aradı. tekrar hatırlatıyorum; liseye başlayan görmeyenler kitaplarını istemeyi;  yâda rehberlik servisi yoluyla istetmeyi unutmasın. Konuştuğumuz konu da buydu.

Engelli çocuğu olan aileler mutlaka engelli dernekleriyle iş birliği içinde olsun; en azından dernekleri sosyal medyadan takip etsin.

Görme engelliler dışındaki engellilerle ilgili kurs planlamaları ayrı olacak. Yarın sadece görmeyen öğrencileri ve ailelerini, görme engelliler alanında çalışmak isteyen gönüllü olmak isteyenleri bekliyoruz.  Yarın saat birde faaliyetimize katılacak arkadaşlarımızı bekliyoruz.

Tel: 0506 514 96 93

Adres: Pazaryeri Mah.943 Sk.No:65 Basmane-Konak

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..