Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Şubat '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Görünmez kaza

Güzel bir havada gezintiye çıkmıştım. Akşamüstüydü. Yürürken birden ayağım burkuldu. Son günlerde sıklıkla olan bir şey. Ya ayağım taşlara takılır, ya burkulurdu. Bu seferki çok ciddiydi. Felaket bir ağrı. Söylenerek eve zor geldim. Kaldırımların ve yolların bozukluğu gibi nedenlere bağlıyordum tabi ki benim dikkatsizliğimi,

Akşam saati olduğu için en yakın hastanenin acil servisine gittik. Gerekli incelemeler yapıldı. Filmler çekildi. Ayak tarağında çatlak olduğu anlaşıldı. En kısa zamanda alçıya alınması gerektiği söylendi. Uykusuz, sancılı geçen bir gecenin sonunda sabah tekrar hastanenin yolunu tuttuk eşimle.

Vee uzun lafın kısası sağ ayağım dize kadar alçıya alındı. Bir ay sonra açılacak. Beni muayene eden doktor" ayağımın üzerine basmamamı "söyledi. Bakalım nasıl geçecek evde bir ay.

'Görünmez kaza' bu işte demek ki. O akşam için tiyatroya gidecektik. Biletlerimizi önceden almıştık. Gidemedik. İnsanlar planlar yapıyor, projeler üretiyor geleceği için. Ne kadarını gerçekleştiriyor, ne kadarını gerçekleştiremiyor...

İnsan sağlığının değerini O'nu kaybedince anlıyor. Ne büyük mutlulukmuş yürümek, koşmak,gezinmek...Tüm organlarımız için aynı durum sözkonusu.

Benden sizlere bir öneri:Yürürken önünüze bakın, benim hatama düşmeyin. Lütfen dikkatli olun.

Sağlıklı günler dileğimle...

 

 

 


 

 
Toplam blog
: 49
: 816
Kayıt tarihi
: 14.06.07
 
 

Emekli matematik öğretmeniyim. İzmir'de yaşıyorum. Okumayı çok seviyorum. ..