Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Nisan '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Görünürde ne aşk ne yağmur var

Görünürde ne aşk ne yağmur var
 

Tam da yaz geldi koşun kucaklayın diye bir yazı yazmayı düşünmüştüm ki hava bugün yine nanemolla. (bu kelime bitişik mi yazılır ki) Havada aşk kokusu yok yağmur kokusu var. Grörünürde ise ne aşk ne de yağmur var.

Bir yerin düşman işgalinden kurtuluşu mudur nedir sokaktan ciyak ciyak kadın sesleri geliyor. Camdam bakarsam da olmayan dikkatim dağılabilir diye kalkıp bakmıyorum. Onun yerine öğlenden sonra dışarı çıkıp amaçsız gayesiz dolaşmak istiyorum.

Belki deniz kenarına gider denizde taş sektiririm. Belki kalabalık bir otobüse biner son durağa kadar gider yol boyunca insanları izlerim. Sonra başka otobüse biner geri gelirim.

Belki bir şarkı mırıldanırım belki bir şiir.

Yollarda belki bir tanıdığa rastlar o bildik muhabbeti yaparım.

Nasılsın?

Ne olsun işte yuvarlanıp gidiyoruz. Sen nasılsın?

İyiyim ben iyi.

Çoluk çocuk nasıl?

İyiler ellerinden öperler. Senin kız nasıl?

İyi oda ellerinden öper.

Görüşemiyoruz?

Ya öyle oldu. Haftaya bende toplanalım da güzelce eğlenelim.

Olur yine haberleşiriz. Neyse şimdilik hoşça kal.

Hoşça kal.

Düşündüm de bir tanıdığa rastlamasam daha mı iyi olacak acaba! Nasılsın muhabbetlerinin düşüncesi bile beni baydı.

 
Toplam blog
: 112
: 790
Kayıt tarihi
: 17.10.08
 
 

İnsanın kendini anlatması ne zormuş. Bu bölüm blog yazmaktan bile zor geldi. 10 Temmuz 1963 doğumluy..