Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ocak '07

 
Kategori
Ruh Sağlığı
 

Görünüşte normaldirler

Yillardan beri sahsima ait web sayfam bulunmaktadir dunyanin her ulkesinden insanlar tarafindan ziyaret edilir ve zaman zaman ziyaret defterine mesaj birakilir. Milliyet blog sayfamda nick name`mle ilgili yazi yazipta web sayfamida verdigim gun web sayfam coktu. Demekki aramizda hain var ben o sayfayi yine yaptiririm sorun degil, ama buraya yazi yazanlarin bunu bilmesini istedim, milliyette gorevli bilgisayarci arkadasimda bu mevzuu ciddiye alirda birseyler yapabilirse bu sahsi tespit edebiliriz diye dusunuyorum. Yuz kere zarar verse tekrar yerine koyarak bu sahsi o zevkinden mahrum ederim. Gercekten merak ediyorum baskalarinin mutlulugundan rahatsiz olan bu sahsi, ama yakinda ogreniriz hepimiz kimin oldugunu baskalarina zarar vermemesi icin, Ingilizce bilmedigi icin not birakmis yapan kisi adina onu bile dogru yazamamis, ingilizce askerler yazmak istemis ama becerememis onuda yuzune gozune bulastirmis internet sapigi arkadas.

Cinsel sapiklari anlarim yetisme tarzlarindan, aile ici yasam biciminden yada cevresinden dolayi normal cinsel ihtiyacini karsilamak yerine sapikliga yonelirler, bunu rontgencilik, dokunma yada siddet seklinde gerceklestirirler bu sekilde orgazm olurlar ayni zamandada agizlarini kapayamadiklari icin salyalari akar, ( film izlerken dikkatimi cekmisti)

Ama internet sapiklarini anlayamam bir turlu, onlar bilgisayarin islevi ile orgasm olurlar ogrendikleri bilgileri baskalarina zarar vererek mutlu olup salyalarini klavyenin uzerine akitirlar, nasil bir duygudur ki baskasinin bilgisayarina zarar verdikten sonraki ruh hali ile mutlu olmak. Bu tur sapik insanlari hayal etmeye calisiyorum muhakkak aynaya baktigi zaman ben nasil bir yaratigim diye kendisinden nefret edip bunu baskalarina zarar vererek, ama cesaret edipte yuz yuze gelemedigi icin sanal ortamda kendini gizleyerek gerceklestirmektedirler. Bunlar ancak orgazmi dahi tadamayan baskalarinin malina zarar vermeyi ayni zevkle bir tutan zavallilardir.

Baskalarina yada onlara ait olan birseye zarar veren insanla diger her turlu suca megilli insan arasinda hic bir fark yoktur. Bunlar gercekten yuzune dahi tukurulemeyecek asagiliklardir.

 
Toplam blog
: 377
: 711
Kayıt tarihi
: 05.08.06
 
 

Türkiye'yi ve Türk insanını çok seviyorum. Dünyada bütün canlıların yaşam hakkı olduğuna inanıyorum...