Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ekim '18

 
Kategori
Blog
 

Görüşürüz Bir Yerlerde !...

Görüşürüz Bir Yerlerde !...
 

Yaşamak meydan okumaktır biraz da.


Yine uzun bir süre bloga yazmaya ara verdim. Bunun nedenlerini bir blog yazısında anlatmaya karar verdim. Çünkü hiç alışık olmadığım dönemlerden geçiyoruz bence. Hiçbir şeye benzemeyen, yepyeni bir dönem bu. Eskiden blog yazarı olduğum dönemleri anımsıyorum. Nasıl da içimde tatlı bir heyecan vardı. Yazarak bir şeyleri değiştireceğime yürekten inanıyordum. Şimdiyse uzun bir dönem blog yazmak aklımın ucundan bile geçmiyor. Salt blog mu? Bazen evin içinde saatlerce amaçsızca oturuyorum. Televizyon açık ama televizyonda bile ne yayımlandığının farkında bile değilim. Yorulduk mu , durulduk mu yoksa, orası hiç belli değil.

Örneğin bu blog yazısının linkini facebook sayfamda paylaşsam belki 50 kişi beğenir. Ama bu beğenenlerden 5 kişi linki tıklayıp yazıyı okur mu emin değilim. Niye okumadığı bir blogu beğenmiş gibi yapar insan? Sorsanız herkes dürüst ama rol yapıyoruz basbayağı. Ha '' Sen rol yapmıyorsun sanki '' diye bana çıkışmayın. Ben de rol yapıyorum. Çünkü, düzenin, çarkın işleyişleri insanı buna mecbur ediyor. Hiç de içten olmayan, yapmacıklı davranışlar.

Eskiden gazete almak için sabahları erkenden kalkardım. Şimdi de her gün gazete alıyorum. Ama bazen aldığım gazetenin yüzüne bile bakmıyorum yalan değil. Sanırım gazete almak benim için günlük rutin bir adet olmuş. Zaten eskiden bir milyonun üzerinde satan gazetelerimiz vardı. Şimdi en çok satan gazetemiz ise ancak 300 bin satıyor. Nüfusumuz arttıkça gazetelerimizin okuma oranı azalıyor. Ha şimdi çıkıp '' Dijital dünyaya geçtik. Resmi Gazete bile artık kağıt baskısı yapmıyor '' diyeceksiniz. Dediğiniz doğru ama dijital dünyada da okumazlığımız aynen sürüyor. Yukarıda örneğin verdim. Sosyal medyada , 50 kişinin beğendiği blogu 5 kişi tıklayıp okumaz. Eee bu beğeniler, dostlar alışverişte görsün mantığıyla yapılan beğenmeler.

Yine de umut etmekten başka bir çaremiz yok. İnsan umut ettiğince yaşarmış. Dünyada soluk aldığımız sürece umudumuzu sürdüreceğiz. Rahmetli Çetin Altan'ın dediği gibi '' Enseyi karartmayacağız ''. Biliyorum kimse uzun yazıları okumuyor. Ben de blogu fazla uzatmayacağım. Bülent Ortaçgil'in şarkısındaki gibi '' Oyuna devam ''. Herkese yeniden merhaba . Görüşürüz bir yerlerde !...

 

 
Toplam blog
: 81
: 7360
Kayıt tarihi
: 24.04.15
 
 

Türkiye'nin kısa espri konusunda en çok üretken ve tanınmış mizah yazarlarından birisiyim. 30 yıl..