Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ekim '17

 
Kategori
Deneme
 

Götür Beni de Asya

Götür Beni de Asya
 

Çocukken Selvi Boylum Al Yazmalım’ı filmini seyrettiğim zamanlar da bir türlü anlamlandıramazdım.

Asya, İlyas’ı bu kadar çok severken neden Ahmet Mekin ile kalmayı tercih ediyordu.

Aşk’a neden ayıp ediyorsun Asya diye içten içe kızardım hep.

Oysa bugün bile içi boşaltılmış bir kavrama dönüşüyor hızla aşk, oysa zihinlerimizde kalan,  AŞK hep insanın en noksan yerini, en savunmasız anlarını temsil etmiyor mu?

Uçuşan yaprakların arasında insanın kalbine izinsizce gelip konmuyor muydu aşk?      

Filmlerdeki gibiydi aslında hayat ve aşk,  bu kadar basitti.

“Sevgi neydi?                                                 

Sevgi emekti…

Dostluktu… Beklemekti.”

 

Büyüdükçe daha iyi anladım, adam ile erkek arasındaki farkı.

İkisi de çok farklı kavramlardı.

Erkek çoktu ama adam gibi adamlar çok azdı.

İlyas karakteri ile Kadir İnanır tam bir erkekti. Ahmet Mekin ise adam gibi bir adamdı.

Hani günümüzde de soyu tükenen bir nesle aitti Ahmet Mekin.  Erkek çoktu ama adamlar azdı.

Neden İlyas’ı değil de Ahmet Mekin’i seçtiğini daha iyi anlıyorum şimdilerde Asya!

Beni de yüreğinde götür.

Götür beni de Asya!

 

28 Eylül 2017

Cennet Güvenç

Ankara

 
Toplam blog
: 27
: 589
Kayıt tarihi
: 19.02.13
 
 

Aylak  Madam. Felsefezede. İdealist bir öğretmen. Edebiyat, kitap okumak, film izlemek ve güzel y..