Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mart '17

 
Kategori
Şiir
 

Götür yare ver

Eylen yolcu eylen, ızdırabım var,

Verdiği mendili, götür yare ver,

Kokladıkça gözde, tükendi bak fer,

Solan güllerini götür yare ver.

 

Kalmasın kalbimde hiç bir eseri,

Can evime vurdu, kanlı keseri,

Sanki ben miyidim, onun asanı,

Yağlı urganını, götür yare ver.

 

Bir bardak su verip, testiyle aldı,

Mecnun edip beni, yadele saldı,

Dünya sanki birtek, ona mı kaldı?

Aldığı gömleği, götür yare ver.

 

Sineme onlarca, oku sapladı,

Derdi dert üstüne, bir bir ekledi,

Dil kurudu, damar kalpten çatladı,

Yaşlı gözlerimi, götür yare ver.

 

Derdi beni, taştantaşa vurmaktı,

Perişan halimi  hergün görmekti,

Dil ucuyla, dost, düşmana sormaktı,

Al kuru canımı, götür yare ver.

 

Farzeyle ki artık, ben bir ölüyüm,

Tomurcuk açmadan bir bir soluyum,

Geregi yok dağda, taşta kalayım,

Yiğit'in fermanını, götür yare ver.

 

10.02.2017

Ekrem Yiğit.

 

 

 

 
Toplam blog
: 14
: 71
Kayıt tarihi
: 24.02.17
 
 

15.02.1958 Yılında KIrşehir'in Mucur ilçesinde doğdum.İzmir, Ardahan, Nevşehir ve Kırşehir illeri..