Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Aralık '09

 
Kategori
Şiir
 

Göz Boyama Sanatı

Göz Boyama Sanatı
 

Dur kardeş!
Atlama!
Kıyma canına!
Tut elimden
Söz veriyorum;"formülü" vereceğim
Haydi,
Anlat şimdi derdini...

Seven benim, sevilen başkası
Benim ağladığım başkasına ağlıyor
Beş para etmez ciğerlere
Tomar tomar gözyaşları döküyor
Aşkın adaleti bu mu hocam?

Anladım birader anladım,
Söz vermiştim
al şu kitabı oku!
"göz boyama sanatı"...

Affet Allahım!
Bir can kurtardım
Bir can yaktıracağım

Besmele çekme sersem
Camiye girmiyorsun
Gönül çalmaya gidiyorsun
Hırsızlık yapacaksın bir nevi!

Vicdanın varsa
Hiç başlama
Ya da
Ver ihtiyaç sahibinin birine
Gireceğin günahın sadakası olsun

Görüntü deyip geçme
Bu iş ciddiyet ister
Giyeceksin aşk tulumunu
Takacaksın yüzüne maskeni
Sonra işbaşı...

Başlarken "duygu sömürmeye"
Yürek satıhlarını
Sileceksin nemli bir gözle
Ve..
İki kat astar çekeceksin
Kirli ruhunun üstüne
Kötü emellerin görünmesin
Lekelerin ürkütmesin
Şimdi macun zamanı
Sor bakalım
Kalbinin kırık yerlerini
Gösterince aşk meleği
Vah! vah!
Çok üzüldüm diyeceksin
Ki olmayan merhametini göstereceksin

Unutma;
İncelik önemli!
Kıvamına gelinceye kadar
Bol vaatli sentetik tinerinle
Karıştır kızcağazın kafasını
İncelt inceltebildiğin kadar
Hem dilini, hem kızın yüreğini
Ne yumuşak,
Ne de sert olmalı sözler

Bak şimdi
Aşkın gözü kördür yalanı
Sayende gerçek olacak
Kullandığın boya
Hayallerinin renginde olsun
Gözlerini boyayıp bırakacaksın
Emin ol
Senden başkasını göremeyecektir!
Sonra mı?
Salya sümük dolanırken peşinden
Sende sırıta kırıta
Dostlarına hava atacaksın
Sevilmenin tadını çıkaracaksın
Hep böyle yapıyormuş
"göz boyayıcı"lar

TURAN ERGÜN

 
Toplam blog
: 13
: 361
Kayıt tarihi
: 14.12.09
 
 

1965 Doğumluyum. İstanbul'da ikamet etmekteyim. Kendi çapımda Şiir, Şarkı sözü ve Deneme yazıları ya..