Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Temmuz '21

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Göz Göze Gelmeyince

Bana baktı diyemezsin çünkü başka türlü baktığını bilemezsin.

Sana bakmış olabilir ancak senin bunu görmen lazım; görmek için de göz göze gelmen lazım.

Caddede sokakta bazıları bana baktı derler.

Birinin size baktığını ancak göz göze gelerek anlayabilirsiniz ki bunun dahi garantisi yoktur; çünkü tesadüfen bakışlar karşılaşmış olabilir.

Bu “bana baktı” işi umuda kapılanları üzmek istemiyorum ama öyle kolay değil.

İlk defa karşılaştığınız birinin size gülümseyecek hali de yok, yani işiniz papatya falına kaldı, baktı mı bakmadı mı?

Bakmak ilgide çok önemli bu nedenle bakanlar baktıklarını biraz belli etsinler; o anlasın değil, bakan belli etsin; çünkü sizin işiniz daha kolay, o durmadan fal bakıyor.

İlgi bakışı direk göze yapılır ve “seni beğeniyorum” anlamı taşır. Tesadüfen karşılaşmayla arada fark vardır çünkü onun süresi kısadır.

İlgi bakışı bir dakika sürer.

Diğer tüm bakışlar hikâyeden bakıştır.

Ciddi bakan oranıza buranıza değil direk gözlerinize bakar çünkü amaç dikkatinizi çekmektir “Sen de bana bak”

İlgi bakışı ilginin ispatıdır. Aslında önceden sizi görmüş incelemiş beğenerek dikkatinizi çekmeye çalışır.

Bakışlar karşılıklıysa taraflar pişti olur ve artık bu iş nikâh dairesinde biter.

Yalnız bazıları işte görünüşünü beğendim ama bir de kişiliğine bakayım yanlışına düşerek bu güzel karşılaşmayı heder ederler.

Çünkü gözlerin birbirini beğenmesi birliktelik için yeterlidir.

Bir tarafın bakışıyla da durum netleşebilir, şöyle ki: Siz baktınız, aynı şekilde karşılık aldınız; bu da göz göze gelmek ve ilgi bakışıdır.

 

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..