Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Nisan '21

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Göz Ses Nefes

 

 

 

Göz – Ses - Nefes

 

 

Seri olarak üç kitap yazdım.

Çocukken babamın anlattıklarıyla merak saldım o zamanlara…

Yıllar geçtikçe daha çok ilgilenir oldum antik dönemler…

Ve başladım yazmaya.

O kadar çok kaptırdım ki kendimi!

O dönemlerde dolaşmaya başladım.

Dolaştıkça çok korktum.

Ağladım, güldüm, heyecanlandım. Titredim, üşüdüm, yandım, atladım, düştüm, yüzdüm.

Hepsini onlarla eskilerle çok eskilerle Kadim Uygarlıklarda dolaşırken yaşadım.

Yeni dostlar edindim. Benim için yeniydiler oysa onlar,

Eskilerin çok eskileriydiler, bilinilmeyenlerin bilinmeyenleriydiler.

Maceranın böylesini tüm görkemiyle, aksiyonuyla, olmazlarıyla yaşadım.

Sizlere bu kitaplarımda anlattıkça anlattım.

İnşallah yakında sizlerle GÖZ -  SES – NEFES’TE buluşuruz.

Buluşalım ki, uzaylılarla ne işim olduğunu öğrenin.

Eskinin icatlarıyla neleri ve nasılları birlikte çözelim ve ben sizlerin ilgisine göre yeni yazacağım:

GÖRDÜM – DUYDUM – YAŞADIM seri kitaplarımı yazayım.

Sevgiyle kalın – Nazan Şara Şatana

 

 

 
Toplam blog
: 1731
: 4678
Kayıt tarihi
: 09.12.10
 
 

Turizmci; Genel müdür Yazar ; Romanlar, senaryolar müzikkaller... Sinema filmleri, TV filmleri.....