Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ağustos '08

 
Kategori
Dünya
 

Gözdağı veriliyor...

Gözdağı veriliyor...
 

Biraz sonra sığınağa koşacaklar


Gürcistan Cumhurbaşkanı Mihail Saakaşvili, ayrılıkçı Güney Osetya bölgesine sınır Gori kentine gitti… Bu sırada Rus savaş uçaklarının yoğun bombardımanına maruz kalan Gori kentinde bulunan Gürcistan Cumhurbaşkanı gelen bir haber üzerine korku dolu anlar yaşadı…

Neden yazdım bu haberi?

Aklı olanlar için tabii…

Yerlerinden yurtlarından edilmiş Ahıskalı Türklerin geri dönüşünü bin bir bahane ile erteleyen Amerikan yanlısı Saakaşvili o küçük boyları ile etrafındaki diğer milletleri yutma hasabında…

Acaba Gerçekten Amerikan ajanımı yoksa Rusya’nın kullandığı bir eski şablon mu Şaakaşvili?..

Ben karar veremedim sevgili okuyucular.

Saddamın sarayında Amerikalıların yaptığı alem haberleri sadece Iraklı Arapların onurunu zedelediğini zannetmeyin.

Gürcistan Cumhurbaşkanının saklanacak delik aramasının basına yansıtılmasında ben başka sebepler aradım… Acaba gözdağı mi veriliyor diye düşündüm açıkçası?…
Öyle ya, bir ülken var ve Cumhurbaşkanısın ama, adam seni bir metre yanılmayla vurabiliyor.

Gerçi Rusya’nın savaş teknolojisi bu kadar ince ayarlı olsa binlerce sivil ölmezdi ama yinede süper güç …

Pazu gösteren Gürcistana ders veriyor, muhtemel hareketlere de göz dağı veriyor…

Bu noktada kim de derse desin ülkeme, devletime binlerce kez minnettarım. Böyle zalim çizmeleri vatanıma canını ortaya koyarak uğratmayan diplomatik başarılarla bizi böyle iğrenç savaşlara muhatap etmeyen askeri ve sivil bütün yönetenlerimize minnettarım…

Gözü dönmüş emperyalist güçler bütün dünyanın gözü önünde zalimliklerine her gün bir yenisini ekliyor.. Ve bunu renkli ekranlardan anında bize duyuruyorlar. Aklı olanlara ne dersler var…

Ülkemi seviyorum, devletimi seviyorum, bütün insanımı seviyorum. Allah’ım milletime böyle bir bela göstermesin diyorum…

Sevgi ve saygılarımla….

 
Toplam blog
: 449
: 609
Kayıt tarihi
: 24.06.08
 
 

Rizede yayınlanan ilk renkli gazete ViraHaberin kurucusuyum 5 sene baş yazarlığını yaptım. İLESAM..