Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Aralık '10

 
Kategori
Güncel
 

Gözdağı

Gözdağı
 

Milliyet gazetesinden aldim.


Başbakanı protesto eden protestocuların halini görüyorsunuz. İşte özgürlük dediğiniz böyle birşey. Tepki gösterdiğiniz zaman kafanız kırılıyor, gözünüz çıkarılıyor, yerlerde sürükleniyorsunuz. Başbakan boşuna benim bakanım, benim valim, benim emniyet müdürüm diye söylemiyor. Yaşanan olaylardanda görüyoruzki valilerde, emniyet müdürleride başbakana bağlılıklarını gösteriyorlar. Kendilerini kutluyorum. Referandumla birlikte özgürlükler tavan yaptı. Çakma aydınların kulakları çınlasın, referandumda daha fazla özgürlük için evet diyeceklerini açıklayıp referandumu desteklemişlerdi.

Turk vatandaslari tepki gosterme hakkini Turkiye Cumhuriyeti anayasasindan alir. Anayasanin 34 maddesi soyle der.

B.Toplanti ve gosteri yuruyusu duzenleme hakki

Madde 34-(Degisik: 3/10/2001-4709/13 md.)

Herkes, onceden izin almadan, silahsiz ve saldirisiz toplanti ve gosteri yuruyusu duzenleme hakkina sahiptir. Toplanti ve gosteri yuruyusu hakki ancak, milli guvenlik, kamu duzeni, suc islenmesinin onlenmesi, genel sagligin ve ahlakin veya baskalarinin hak ve ozgurluklerinin korumasi amaciyla ve kanunla sinirlanabilir. Toplanti ve gosteri yuruyusu duzenleme hakkinin kullanilmasinda uygulanacak sekil, sart ve usuller kanunda gosterilir.

Vatandas anayasada belirtilmis olan hakkini kuladigi zaman basina gelmeyen kalmiyor. Demekki anayasanin ve yasalarin hicbir onemi yok.

Anayasanin bakkal defterinden farki kalmadi

 
Toplam blog
: 377
: 711
Kayıt tarihi
: 05.08.06
 
 

Türkiye'yi ve Türk insanını çok seviyorum. Dünyada bütün canlıların yaşam hakkı olduğuna inanıyorum...