Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ekim '08

 
Kategori
Psikoloji
 

Göze aldım herşeyi...

Göze aldım herşeyi...
 

Hayatı olduğu gibi karşılamazsan,

İliklemez önünü asla karşında.

Korkmayacaksın çarpıp düşsen bile,

Dipçik gibi sağlam duracaksın ayakta.


LİNET söylüyor; o benim çok sevdiğim sesiyle,

kelimelerin hakkı olan duyguyla yüreğime.

Kulağımda Linetin şarkısı,

aklımda kaç kere düşüğüm...

Küçük bir kız çocuğu iken sokakta düştüğümde, canım her acıdığında, koştuğum annem yaramı öpüp
-şimdi geçer ;
derken omuzuna güvenle dayandığım babam,

Sonra , can acıtan değil ,
yürek yakan düşüşler, sevdiklerimin, bağlandıklarımın, güvendiklerimin, inandıklarımın, beni çarptıkları duvarlar;

anneme babama koşamadığım, bi başıma kaldığım ...
en güvendiğim anda doğal afet dolunay da,
iyimserliğin sollandığı zamanlarda,

ama hepsi, bir öze dönüş yolculuğuymuş aslında; her düşüş bir içe yolculuk, bir hesaplaşma kendinle ve ilerleme hayatın içinde kendinden kendine, evet hayatın onu olduğu gibi karşılamadığında önünü iliklemediğini biliyorum; ama hayat, o da dipcik gibi durduğumu biliyor karşısında,
can çıkmadıysa...


Beni öldürmeyen şey,

beni güçlendiren şeydir.

diyen Nietszche gibi.


sevgilerimle...

 
Toplam blog
: 32
: 1690
Kayıt tarihi
: 16.09.08
 
 

1970 yılında istanbul'da doğdum. Marmara üniversitesi, Psikolojik Danışmanlık bölümü mezunuyum. Psik..