Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Haziran '14

 
Kategori
Güncel
 

Gözetmenim ne olur beni gözetme!!

Hangi sınav olursa olsun yüküm ağır,

Girdiğim her sınav hayatımı belirlemem de önemli bir rol oynayacak…

Ben bu sınav için aylarımı verdim

Bütün her şeyimden fedakarlık ettim.

Strese girdim, hastalandım.

Bazı geceler uykularımı kaybettim.

Ben sınava giriyorum diye

Senin suç işliyor muşum gibi gözlerime ters ters bakmana gerek yok

Topuklu ayakkabı giyip sınıfın içinde dolaşmana da

Yanındaki gözetmene kırıtmana, ya da sulanmana da…

Güne kötü başladıysan, problemlerin varsa,

Evde eşin ile kavga ettiysen,

Planlarını ertelemek zorunda kaldıysan,

Bu benim problemim değil…

Bu yüzden tüm bunların acısını benden çıkartmaya kalkma…

Benim geleceğimle oynama…

Sen öğretmensin,

Bir şeyleri başarmış, bir yerlere gelmişsin

Üstelik şuan benim geçtiğim yolların aynın dan sen de geçtin

Nedir üstünlük taslamadaki halin anlamış değilim!

Uyarılarını yapacaksan

Tatlı dilini, sakin ses tonunu evde mi unuttun?

Anlayışını gelirken yanın da mı getirmedin?

Sınava giren benim,

Sinirli olan sen,

Stresli olan benim

Stresi en çok yaşayan sen,

Sessiz kalan benim

Böğüren sen,

Uyarılarına boyun eğen benim,

Benim uyarılarımı hakaret kabul eden sen…

Olgun olması gereken sen

Olgun olan ben…

Ben sınavlara devam edeyim,

Ama sen evde kal uyumaya devam et…



Not: Sınavlar esnasında öğrencilere kök söktüren öğretmenlere yazılmıştır. Sınav esnasında öğrencilere destek olan, güler yüz ve anlayışlarını esirgemeyen gözetmenlerimize sonsuz sevgi ve saygıyla

 
Toplam blog
: 28
: 163
Kayıt tarihi
: 16.05.14
 
 

Yazmak heves, yazmak tutku... Sadece amatör yazar, İçinden geldiği gibi yazar... ..