Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ocak '07

 
Kategori
Blog
 

Gözlerdeki ışığı gördüm

Gözlerdeki ışığı gördüm
 

Bizler önce parmaklarımızın ucuyla tanıştık.

26 Aralık Salı günü ileti kutumda bir davet yazısı vardı ve ben Güllükteydim.

“Şimdi yüz yüze gelme, dostluklarımızı gerçek hayata taşıma, yeni paylaşımlara kucak açma zamanı...

Yeni yıla yeni dostlarla girmeye var mısınız?”

Diyordu ve ben İstanbul’dan 700 km uzaktaydım.

Hemen İDO’yu aradım ve Bandırma’dan Yenikapı’ya feribottan yer ayırttım. 28 Aralık Perşembe günü sabah erkenden eşimle birlikte yola çıktık.

Şimdi 13 Ocak Cumartesi gününü beklemek gerekiyordu ve bekledim. Dört yıldır İstanbul’dan ayrı olan ben, Milliyet gazetesine gitmek için hangi yolu kullanacağımı bilemedim. İnternetten İstanbul’un haritasına baktım ve Havaalanı yolunu kullanırsam, bağcılar sapağından gireceğimi belirledim. Eşimle birlikte yola çıktık. Fakat heyecandan olsa gerek, Bağcılar sapağını kaçırdık. Bir sonraki Esenler, Bağcılar yazan yola saptık ve geriye dönerek yolumuza devam ettik. Önce Dünya gazetesinin binasını, sonra da Milliyet Gazetesine ulaştık.

Dış kapıdan itibaren büyük bir ailenin içine girdiğimi fark ettim. Kapıdaki, otoparktaki görevliler aydınlık ve güler yüzleriyle karşıladılar bizi. Heyecanım biraz azalmaya başladı. Merdivenlerden çıkıp döner kapıdan girince zarif iki bayan görevli yaka kartlarımız ve ailemizin bizler için hazırladığı dünyanın en güzel hediyesini takdim ettiler. Ailemizin diğer üyelerinin bulunduğu salona doğru yol aldık. Merdivenlerden inince milliyet blog yöneticileri gözlerindeki ışıklarıyla “hoş geldiniz” dediler ve gözlerdeki ışıktan kamaşan gözlerim oradaki bir basamağı göremeyince beni sevgiyle uyardılar “Bir basamağımız daha var” diye. Üç ay önce bir sabah yürüyüşünden dönerken ayağımı kırmıştım. Bir kez daha ayağıma herhangi bir şey olacak diye ödü kopan ben bu uyarıdan çok mutlu oldum. Zaten Milliyet Blogla da ayağım kırık yatarken tanışmıştım.

Heyecanını yitirmemiş, umut dolu, paylaşmayı bilen aile üyeleriyle birlikte olmak dünyanın en güzel duygusu. Gözlerdeki ışık ise Milliyet Binasından gökyüzüne doğru yükselip uzayın derinliklerinde sonsuza değin gidiyordu ve biz bunu görüyorduk. Biz parmaklarının ucundan tanışan insanlar ve bizi tanıştıran insanlarla bir aradaydık ve biraz da heyecandan olsa gerek gergindik.

Bizim bu gerginliğimizi Direnen Mızıkacılar bile gideremedi. Ama ben yüksek sesle düşünen bu gençleri çok sevdim. Kırık bir ayakla ritimlerine ayak uyduramadım ama çok eğlendim.

Sonra sahnenin önünde bizim gözlerimize ışığı aşılayan sevgili Hanzade Doğan belirdi. O bizden de heyecanlıydı ve umutluydu. Ailemizin sevgisini ve mutluluğunu paylaştı bizimle…

Birbirimizle yıllar öncesinden tanışıyormuşçasına sohbetler ettik. Ali Gülcü “o ağacın yanında otururken naylon terliklerimin gerçekten olup olmadığını” sordu. Ben de gülerek “naylon terliklerimin olmadığını” söyledim. Yılbaşı partisi gerçekten müziği, ikramı ve güler yüzüyle çok güzeldi. Bir de gözlerdeki ışıklarla…

Sonra Doğan Gazetecilik Dijital Kanallar İş Geliştirme Direktörü Çiğdem Toraman bir konuşma yaptı ve rakamlarla kısa bir sürede Milliyet Blog’un başarısını anlattı. Aslında Milliyet Blog bir başarının öyküsü hem de gerçek bir öykü…

Ben günden güne büyüyen ailemin bireylerini çok sevdim.

Teşekkürler sevgili Hanzade Doğan, sevgili Çiğdem Toraman ve destek olan Toyota’nun değerli yöneticileri.

Bir ışık nasıl da milyarlarca ışığa dönüşüyor, aydınlatıyor evreni, siz bu denli çok heyecanı bir arada gördünüz mü?

Gördüm ki orada ayrı ayrı yerlerde olsak da aynı duyguları paylaşıyoruz, aynı düşüncelerde birleşiyoruz.

Dile kolay 1032 yazar ve 12000 den fazla yazı ve sadece 6 ayda…

Sevgili Çiğdem Toraman tüm bunları anlatırken bizimle heyecanın paylaşıyordu, biz de onunla…

700 km yol kat ettim ama değdi. Dünyanın en güzel insanlarıyla tanıştım. Melda, Kırkında Levent, Sema, Bülent, Cemal, Ali ve adını sayamadığım diğer aile üyelerim…

Teşekkürler Milliyet konukseverliğin için. Ama artık bizlerde ailedeniz, aranızdayız ve gelecekten umutluyuz, gözlerimizdeki ışıkla...

 
Toplam blog
: 222
: 1359
Kayıt tarihi
: 22.07.06
 
 

Matematik öğretmeniyim. Liselerde okutulan MEB Talim Terbiye Kurulundan onaylı matematik ders kit..