Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mart '08

 
Kategori
Şiir
 

Gözleri açık ölüm

Gözleri açık ölüm
 

'Sevda gözleri açık ölümdür' / ki,
nereden mi biliyorum?
yaşattıklarından…

Buzul düşlerin / gelmeyen baharından.
Küresel ısınsa da yer küre…
Delinse de ozon denen tabakası…
Buzul düşlere olmaz tesiri…

Cesettin 'mor’a kesen buzulluğunda /
yırtılan damatlık düşlerin…
yerine sarılan 5 arşınlık elde var sevdan.
çıkla hüzün…
çıkla gözyaşım.

Cesettin derken:
sevdasına / ayrık otu bulaşan.
ayazların / başkent terkine bıraktığı ten/ben

yaşıyorum…
aslında yaşamıyorum?!

gözleri açık ölümdür/
sevdam.

sevdan?!
sevdası?!

sevdamız.

sevdanız?!
sevdaları?!


Yahya İncik / Şanlıurfa / 2008


şiir daha önce http://www.edebiyatdefteri.com/siir/95635/gozleri-acik-olum yayımlanmıştır.

 
Toplam blog
: 92
: 766
Kayıt tarihi
: 05.12.06
 
 

1970 Tarsus doğumluyum. İlk ve orta öğrenimimi Tarsus'ta tamamladım.Yüksek öğrenimimi Atatürk Üni..