Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mart '18

 
Kategori
Deneme
 

Gözleri Bal Rengi

Gözleri Bal Rengi
 

.


Gözleri bal rengi. Uzak iklimlerin kokusu dolaşır saçlarında. Rengarenktir gülüşü.

Ağaç dallarında sabahlayan bir kuş cıvıltısıydım, ona rastladığımda. Yolunu kaybetmiş bir masala sığınmıştım. Ekmek kırıntılarını yiyen bendim. İzleri silen… Günahkar değildim ama.

‘’Kimse seni benim kadar bilemez ’’dedi, ilk karşılaşmamızda. Mutlak bir doğrunun ispatına ne hacet! Söze, sese ne hacet! Tek cümle üzerine kurulabilirdi bir hayat.

Gözleri bal rengiydi o zaman da. Düşmekten korkmadım. Ölmekten ya da… Bir ‘’an’’dı yaşamak nasıl olsa.

 

 
Toplam blog
: 90
: 384
Kayıt tarihi
: 30.01.09
 
 

Adana'da doğdum. Havasının ve insanının sıcaklığı ile ünlü bu kentte çocukluğumu büyüttüm. Üniver..