Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mayıs '08

 
Kategori
Şiir
 

Gözlerim ağlamıyor bu gece....

Gözlerim ağlamıyor  bu gece....
 

gözlerime bakın


İçin ağlamıyorsa dayanırsın daha diyerek başlayan sözlerim var
AMA
ama derken duraksatan içimde hüzün var
ve ...ve aslında yıkılmak da var
diyerek, beni üzen yanım , benden uzak dur
bu gece beni oluşturan seslerden arındır beni
yaradılışımı da lanetleme ve beni de iste
içimde gecelerde gelen bir hüzün ve sabahında acıyan aynadakı yüzüm
resimdeki benim ve benim gözlerimde arayın dünyamı
ses verdiğim dağım toprağım vatanım beni duy
beni de barındır al kucağına
şevkatine muhtacım sebepsiz değil yakarışlarım
gözlerime bakın

 
Toplam blog
: 48
: 961
Kayıt tarihi
: 13.04.08
 
 

Merhabalar, ben Melek, 29 yaşındayım, Ankara'da yaşıyorum; bu sayfada yazılarımı paylaşmak ve yazdığ..