Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mart '11

 
Kategori
Şiir
 

Gözlerim çocukları yoksul bir ülke şimdi

Gözlerim çocukları yoksul bir ülke şimdi
 

.....


Gül ve yangın dalında unutulmuş bir üzüm tanesiyim belki 

Belki bir söğüt dalının efil efil titreyen yaprağıyım,  

uzak bir iklimde esip geçen rüzgarlara ağıt yakan 

Bir gün çözüp bakışlarını tel tel kirpiklerimden 

Ağlayan sırma saçlı bir anneye bağışlayacağım 

Son kez ağlayacağım belki düşerken sevdanın eşiğine 

Bırak bağışlamasın beni hayat 

Ay uzak dağların arkasına çekilsin 

Çarpa çarpa dövsün kıyılarımı acılar 

Derdine derman düşsün kırlangıçların 

Eriyip gitsin hüzünlü bakışlarımda ne varsa 

Yokluğuma ağlamayacaksa bu kent 

Ah çekmeyecekse ardımda kalan anılar 

Varsın bağışlamasın beni hayat 

Yarasından sevdalar fışkıran kalbim 

Susuyorum işte acılara akan bir sesle 

Hayat, ateşten bir gömlek sırtımda 

Koynumda zehirli bir yılan 

Ne zaman kalksam ayağa 

Binbir yerimden vururlar beni 

Biliyorum her susuşumun ardında bir yalnızlık var 

Bir özlem bir acı var 

Bilinsin ki bir yanı yangın bir yanı ölümdür yalnızlığımın 

Aşkın kor ateşinde kül olmuş biriyim ben 

Her gece kalbimin ortasında bir açelya çiçeği açar 

Yolları beklemekten yorgun yıllara gözyaşı dökmekten hüzünlü yüzüm 

Ondandır hayatın orta yerinde bir çınar gibi duruşum 

Siyahlar giyinişim, saçlarımı taramayışım 

Boynumu büküp ağlayışım ondandır 

Susuyorum ki acıma kimse merhamet etmesin 

Çünkü hep sevgilerden aldım suların derin akışını 

Biliyorum yangınlar kentinde 

Kıvılcımlar bir sevdadır gül yaprağına konmuş 

Varsın kirpiklerimden acılar dökülsün 

Yüreğimde büyüttüğüm çöl çiçeklerine… 

Bu çölleri sen yarattın merhem olmaz ömrüme 

Senden aldım bu kadar özlemeyi, beklemeyi, kahrolmayı 

Şimdi boynumda kendi ellerim 

Tükenmiş ümitlere yeni vefalar gerekmiyor çünkü 

Her sabah kuşlar kanat çırpınca özgürlüklere 

Sesler gelince türkü ırmaklarından 

Ve ben uzanıp durduğumda yatağıma 

Sorun kalbime acı nedir, hüzün nedir 

Yasaksa aşk bilinmeyen yüreklere 

Bırak kurusun güller, sular kararsın, rüzgar alev alsın 

Bir çöl akşamıyım artık 

Bıçak keskinliğinde esip geçiyor düşlerim 

Savunmasızım, sus kalbim isyanın sende kalsın 

Gizle, kor ol yan kalbim, kimseler bilmesin 

Bütün çığlıklarını kuşansın ve gelsin ölüm… 

 

TUANA UĞUZ 

 

 
Toplam blog
: 24
: 993
Kayıt tarihi
: 10.05.08
 
 

7.sınıf öğrencisiyim. Fotograf çekmek, doga gezileri yapmak, şiir okumak en çok sevdiğim uğraşılarım..