Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ocak '13

 
Kategori
Dostluk
 

Gözlerim yaşardı!

Sayın Culduz gözlerimi yaşarttı!

Gecenin bu saatinde uykudan uyanmışım gözlerim mahmur; kalktım MB’yi tıkladım ki Sayın Culduz’un yazısı gözüme ilişti!

Bugünlerde benden bahsetmese rahat edemez; bakayım rahat etmiş mi diyerekten yazısını okuyunca hiç alışık olmadığım bir üslupta gördüm kendisini!

Şaşırmadım aslında!

Türkiye’den döndüğünden beri yüz seksen derece bir dönüş var kendisinde!

Bu liberaller hep böyledir!

Almanya iyiyken Türkiye kötüdür! Ne zaman ki Almanya’da (Avrupa diyelim!) sıkıntılar başlar, anavatancı kesilirler!

Anadolu insanının erdeminden, çayının deminden dem vururlar hemen!

Bir zamanlar az daha biz de Alamanyalı olacaktık! İki kez davet geldi babama; gitmedi! Ona kalsa giderdi de annem göndermedi!

“Gitme reis! Gidersin genlerin evrime uğrar, ne olur ne olmaz! Çocukları da düşün!”

“Doğru diyorsun Ayşe!”

Babamın mavi göz takıntısı vardı ama zaten annem de mavi gözlüydü! Abartmadı işi sonuçta!

Neyse kısa keseyim!

Sayın Culduz gözlerimi yaşarttı!

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..