Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Erdoğan Özgenç DOST MECLİSİ

http://blog.milliyet.com.tr/erdoganozgenc

04 Nisan '14

 
Kategori
Şiir
 

Gözlerimde gizlisin...

Gözlerimde gizlisin...
 

Yalnızlığın ne olduğunu ben yazarım şiirlerimde

Satır satır motif motif işlerim sensizliği ayrılığı

Her mevsim kara kış her gündüzüm kapkara gece

Ve ben her gün ölüyorum gözlerinin yeşilinde…

***

O yemyeşil gözlerine sanki bin hüzün gizlenmiş

Bakışlarını yıllanmış şarap misali güzelleştirmiş

Yüreğini de değer biçilemez hayallerle süslemiş

Dudaklarına gülüşüne doyulmaz bir neşe vermiş

***

Bu biçare gözler kaç yıl oldu sana bakmayalı

Ellerimiz kim bilir kaç zamandır kenetlenmedi

Kollarım ne kadardır sarmadı narin bedenini

Ne olur sevgilim gözlerimin içine bak eskisi gibi

***   

Kokusu yok çiçeklerin artık, güneş sıcak değil

Gözlerin her yanımda nereye baksam orada

Ne ateşin dumanı var ne gökkuşağının rengi

Ümidim kalmasa da yarına, “gözlerimde gizlisin”

***

Şimdi söyle sevgili ben neresindeyim yüreğinin

Vazgeçilmez kahramanı mıyım güzel düşlerinin

Yalan söyleme artık sen yüreğimdeki her şeysin

Gitmemi isteme benden çünkü “gözlerimde gizlisin…”

Erdoğan ÖZGENÇ

Adana 04.04.2014 22.30

 
Toplam blog
: 846
: 425
Kayıt tarihi
: 26.06.12
 
 

Emekli banka müdürüyüm ama kart vizitimde "insan" yazıyor. Adana'da ikamet ediyorum. Herk..