Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Şubat '09

 
Kategori
Şiir
 

Gözlerimdeki aşk

Gözlerimdeki aşk
 

Gözlerimle kucakladım seni,

Bir akşam vakti.

Gül pembemsi dudaklarından, döküldü aşk.

Fısıltıyla,

‘Yaklaş’ diye.

Oysa o an,

Kucağındaydı gözlerim,

Bütün yeşilliği,

Bütün aymazlığıyla.


Sarmalamıştı, bir uçtan bir uca belini.

Kapat badem gözlerini,

Kalbimin atışını görmesin.

Nasıl gözlerimle sevmişsem,

Gözlerimle de kucaklarım bedenini.


Gözlerim o kadar büyük,

Gözlerim o kadar aşıktı ki,

Gözlerim, gözlerinde buldu sevdayı.


Süzdüm seni uzun, uzun,

Süzgeçten geçirdim, cılız bedenini.

Takılmadı en ince deliğine,

Ne kanadın ne kolun.


İç çektim, içimden gelerek.

Sen benim olmadığında.

Sen yine benim değilsin

Ama sen, seninde değilsin

Sen sadece,

Ama sadece gözleriminsin.

Gözlerim benim olduğu gibi.

Yeşilinde, elayı bulduğu gibi.

Ama

Zaman

Sız.

Delikanlı

 
Toplam blog
: 50
: 1009
Kayıt tarihi
: 03.04.08
 
 

Ben Delikanlı Aksaray ili Balcı Kasabasında hayli zaman önce doğup, ilk ve dahi orta okulu burada, ..