Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mart '11

 
Kategori
Deneme
 

Gözlerime inanamadım.

Gözlerime inanamadım.
 

Türkçemizde öyle deyimler vardır ki. Bazan cuk! oturur. Bunlardan bir tanesi de "GÖZLERİME İNANAMADIM " deyimidir. 

Geçen gün gittiğim " 72. Koğuş " filminde , hapishane koğuşundaki herkesle, elindeki avucundaki herşeyi koğuş arkadaşları ile paylaşan, Karadenizli kaptan (Yavuz Bingöl ) koğuşun ağasıyken, kumarda bütün parasını kaybedince , dertlerine derman olduğu ve karınlarını doyurduğu koğuş arkadaşları , onu öyle bir ortada bırakıyorlar ve dışlıyorlar ki, bu da yetmiyor (affedersiniz), donuna kadar soyuyor, ceketini, pantolonunu paylaşıyorlar. 

Ben bu sahneyi görünce gözlerime inanamadım. İlk önce açıkçası ne oluyor dememe kalmadı ki, kaptan soğukta cıp cızlak kalıverdi. O zaman anladım meseleyi. Ye kürküm ye meselesi. Düşenin dostu olmaz. Bu bir gerçek. 

Yine Pazar günü Ankaragücü- Galatasaray maçını seyrediyorum. Durum 1 - 1. 

GS'li AYDIN'ın direkten dönen şutu , takriben Ankaragücü kalesine 20-25 metre uzakta bulunan GS'li PİNO'nun ayağına geldi. PİNO, ne yapacak derken, öyle bir şut çıkardı ki, inanılır gibi değil, top doksana takıldı. GOOL. Gözlerime inanamadım. 

Haftanın, hatta ayın golüydü bu. 

Bugün de gözlerime inanamadığım bir olay yaşadım.Yine gözlerime inanamadım. 

Onu da blogtaki gelişmeler anlatacak. Sayın blogger' lar. 

Herşey gönlünüzce olsun. 

Yeni fikirler , dünyanız olsun.Y.Ç. 

 
Toplam blog
: 472
: 959
Kayıt tarihi
: 26.01.10
 
 

1945 yılında Adana'da doğdum. Galatasaray Lisesi ve Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültes..