Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Haziran '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Gözlerime nazar değdi!

Gözlerim eskisi gibi görmediğinden bilgisayarı kullanırken yakınsak gözlük kullanıyorum. Fakat bu kez de televizyonu buğulu görüyorum!

Derdim bu!

Eskiden iyi görürdüm! Mahalleden bile gelirlerdi.

“Ahmet oğlum , ipliği iğnenin deliğinden geçiremiyoruz, methini duyduk sana geldik! O güzel gözlerinle bir yardımcı oluversen!”

Bazen şaka yapardım!

“Teyze bunun deliği yok!”

“Yok mu?”

“Toplu iğne bu teyze!”

Arkadaşlarla deniz kenarında otururken iddiaya girerdik!

“Temel ; martı suya değdi gördün mü?”

“Teğmedi!”

“Valla değdi lan!”

“Ula teğmedi!”

“Ulan bana bak, senin karşında Dursun yok! Değdi diyorsam değmiştir!”

Şu anlattıklarımın hepsi geride kaldı!

İğnelerin hepsi toplu iğne benim için!

Martılar da değmiyor suya!

Gözlerime nazar değdi!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..