Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Haziran '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Gözlerin bir ömrün aynası

Gözlerin bir ömrün aynası
 

Yüreğime kazıdım gözlerini sensiz gecelerde. Kendimi yalnız hissetmiyordum çünkü ordaydın yüreğime saklamıştım sen akla geldiğinde gözlerin beni izliyordu. Yalnız hissetmiyordum kendimi inadına sen akla geliyordun inadına seviyordum. Kollarında geçirdiğim geceler bambaşkaydı. Sen vardın sana dair umutlar vardı. Yüreğim sızlıyordu. Bakışlarından kaçamaya çalıştıkça vurgun yiyordum. Gözlerimi senden alamıyordum bazen dakikalarca bazen saatlerce hiç bitmesin istiyordum. Kaçırıyordun benden gözlerini liseli bir kız edası ile boynunu büküyordun. Yılların acısını saklamak için ama ben inatla sendeki o çocuksu gülüşü yakalamaya çalışıyordum. Çünkü biliyordum hayata dönüşün o çocuksu gülüşlerindeydi. En çok gözlerin resimlerine bakarken isyanları oynuyordu. Sen o zamanları arıyordun geçmişini. Bırak diyordum sen inatla geçmişinle yaşamaya çalışıyordun. Dindirmeye çalıştıkça içindeki eziklik büyüyor yaşlar akıyordu gözlerinden. Başını göğsüme koyuyordun. Yaşlar yüreğimi dolduruyordu. Bende hüzünlere bürünmek istiyordum. Ama hüzünleri istemiyordum. Sen varsın çünkü yanımda sana büyüyen sevgim var. Yaşlarını silmeye çalıştıkça hıçkırıklara boğulmaya başlıyorsun. Korkularını bir türlü yerle bir edemiyordun. Ben dindirmeye çalıştıkça sen büyütüyordun. Benden bir parçaydın aklımda sana dair her geçen gün yeni umutlar bitiyordu senli yaşamlara koşuyorum. Yeşil gözlerine dalarak.

Yüreğim coşuyor sevginle bende bir okyanus oluyor aşkın. Sadece ikimiz varız artık kahrolası bizi yaralayan aşklarımız, başka insanlar kötülükler yok artık sadece ikimiz varız. Sana yürüyorum hiçbir engel tanımadan yasaklara inat geliyorum kollarında cebimde umutlarım. Düşlerim ve hayallerimle sana geliyorum.

Sevgin anlatılması zor bir yaşamın parçası gibi söz etmekten bıkmıyorum. Bende sana dair biten sevgi tomurcukları hiç anlamadığım şekilde açmaya başlıyor. Senli yeşil günlere açıyor. Gözlerin bir ömrün aynası düşüşlerle dolu bir yaşamda karşıma çıkan bana güç veren beni hayata bağlayan yaşamayı sevdiren sebebim…

 
Toplam blog
: 43
: 603
Kayıt tarihi
: 12.06.10
 
 

1983 Adıyaman doğumluyum. Çukurova Üniversitesi Bilgisayar Programcılığı bölümünde okuyorum. Adana y..