Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ocak '09

 
Kategori
Şiir
 

Gözlerin düştü yine ufkuma...

Gözlerin düştü yine ufkuma...
Baktığımda canlandığım,
O masum ''Kahve Gözlerin''...
Aldım kaderimi
Koydum karşıma.
Uzun ve çetin geçen savaşta,
Yaralandım belki defalarca.
Fakat kazandım sonunda...

Gözlerin düştü yine ufkuma...
Kaşlarımı çattım
Deniz gözlerimde bir fırtına.
Çok masum,
Ve...
Çok içten bir of çekip
Sarıldım fotoğrafına.
Daha önce neredeydin dedim
Neden çıkmadın karşıma.
Neden demedin;
O uçurumdan atlama
Sarıl benimle hayata...

Gözlerin düştü yine ufkuma...
Efkarlandım,
Yaktım bir sigara.
O kadar yalnızım
Ve...
Bir o kadar da garibim
Bu kahpe şehirde...
O kadar muhtacım ki ellerine.
Karabasanlar toplandı yine etrafıma,
Öyle bir çığlık attım ki sana,
Dinlemeni istedim kuralsızca.
O kadar büyüksün dünyamda,
Beni asla sensiz bırakma...

YÜCEL

 
Toplam blog
: 34
: 554
Kayıt tarihi
: 23.02.08
 
 

1987 Konya doğumluyum. Afyonda yaşıyorum. Hayatın bana gösterdiklerini  yazıyorum... Tarih ve ede..