Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Haziran '08

 
Kategori
Şiir
 

Gözlerin eskimedi

Gözlerin eskimedi
 

Resim mi? Düşünen ve gülümseyen bir kadın işte.


Bir bayan arkadaşım, kendisi için şiir yazmamı istedi.
Şiir seslendirmeye merak sarmıştı bir aralar.
Yazayım dedim. Aşağıdaki şiiri yazdım.
Ismarlama değil, yazacağın şiir benim olsun gibi bir şeydi.
Şiiri okuyunca, yaza, yaza bu şiiri mi yazdın.Bunda aşk meşk çok,
Nasıl okuyacağım ben bunu Youtube de nasıl okurum dediğinde
nasıl gülmüştük.
Evet işte o şiir bu şiir.
Bir dakika okumadan önce bir şarkı düşünün.
O çalsın içinizde, siz şiiri okuyun.

Veee, ilk kıtayı bayan, ikinciyi erkek söylemiş olarak okuyun , ve diğerlerini
böyle tamamlayın.
En alttaki büyük harfli dizeler kimin dersiniz.??


ESKİMEDİN

Gözlerin hiç eskimedi ben de. Kadın
Bana eski bir şiiri hatırlattılar.
Senin , okumayı sevdiğin,
Benim de yüreğimden tekrarladığım.

Ben de sesinin sıcağını hiç unutmadım..........Erkek
Saçlarını, yürüyüşünü, gülüşünü
Gazmelerinin çukurunda kaybolmak isterdim.
Yanağının iki yanındaki gamzelerin.

Nerde kaybettik bizi. .....Kadın
Bu ateş hiç sönmeden,
Bu har yüreğimizdeyken.
Doğum günlerini hiç unutmadım.
Sevdiğin şarkıları, çiçekleri.
İsmini duyduğumda, içim hep sızladı.

Senli güzellikler bende saklı kaldı. ....... Erkek
İçimde büyüdün.
Biraz gurur, biraz, belkiler korkuttu beni.
Oysa, ....


Hızlı bir zaman işledi içimde............Kadın
Anılar uzaklaşırken, sen büyüdün
Aşılmaz özlemlerim oldun.
Paylaşamadğım sırlarım,
Yalnızlığım oldun.

Hep birilerdi vardı yamaçlarında....Erkek
Ben sensiz kaldım.
En umutsuz aşığındım.
Camına bıraktığım papatyaları hatırlıyorum.
O gün seviyorum diyecektim.
Olmadı işte

Bir keresinde papatya bırakmıştın .:...Kadın
Ev arkadaşıma.
Bizim evin camında bulmuştu.
Ben o gün bir kere daha gömdüm seni.
İçime , derinlerime, ama vazgeçemedim.

Hiç unutmamışım, ...........Erkek
Sesini, kokunu, sıcağını, yüzünü
Oysa az kaldı unutacaktım.
Nerden düştün aklıma,
Şu geçen kadın ,
Şu kadın nasılda sen gibi baktı bana.


Bazı geceler uykularımı böldün. ..........Kadın
Sabahları başucumda olacaksın sandım.
Olmadı, bitmedin işte.
Ve az önce bana bakan,
Bana dokunan gözler,
Sen gibi işledi canıma.


Cesaretim olsa arkama bakacağım. ..........Erkek
Sensen bana bakıyorsundur.
Sen sen , hiç bir yere gitmeyeceğim.
Sen sen , ben olacağım.
Sen sen, seni geri vermeyeceğim.

BEN KAÇ KEZ YAKIN ETTİM SİZİ............
KAÇ KEZ, ALIP BIRAKTIM BİRBİRİNİZİN UÇLARINA.
KADER OLDUM, YAZI OLDUM.
KAÇ KEZ SİLDİM , TEKRAR YAZDIM SİZİ SİZE.
KAÇ KEZ RASTLADINIZ KENDİNİZE.
BAŞINIZ ÖNDE İÇİNİZDE ÖBÜRÜNÜZ.
BU KEZ SON KEZ
BU GÜN SON ŞANS.
RASLANTIYA YAZILDINIZ.

Ş.kulakların çınladı mı.
 
Toplam blog
: 141
: 1767
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Önce anneyim, sonra eş, abla ve annemin kızıyım. Elbette yazmayı ve okumayı seven biriyim. Emekliliğ..