Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

20 Mart '08

 
Kategori
Şiir
 

Gözlerin gözlerim

Gözlerin gözlerim
 

Mavi gözler


O mavi gözler ne güzel bir renk,
Gözler, ağız, kaşlar birbirine denk,
Hepsi o güzel yüzünde güzel bir ahenk,
Bakamıyorum onlara yanar gözlerim.

Çevirip başımı baksam o gözlere,
Dalar giderim mavi derinliklere,
Yukarıya baksam mavi göklere,
Kıyamıyorum ona yakar gözlerim.

O gözlerin yüzünden neler çektim bilsen,
Rüyalarıma giriyorsun inan hergün sen,
Tek istediğim şey, seni hergün görsem,
Tutamıyorum yaşları ağlar gözlerim.

1998 yılının 14 Eylül günü yazmışım bu şiirimi,

Sonsuz Sevgiler, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...