Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Aralık '07

 
Kategori
İlişkiler
 

gözlerinde ne saklı acaba !!

gözlerinde ne saklı acaba !!
 

Şair gözlerin tüm renklerini yansıtırmış şiirlerinde. Keşke bizlerde o gözler kadar duru olabilsek.

Sizde istemez miydiniz renk renk gözlere sahip olmak, kara gözlü, ela gözlü, mavi gözlü, menekşe gözlü ya da yeşil? Kimseyi kırmamış, kimseyi düşünceler içinde bırakmamış olan gözler. Halbuki ne kadar çok bazı söylediklerimi geri almak isterdim. Ne kadar çok isterdim olduğum gibi anlaşılmak, farklı gözükmemek. Mesela;

Kara gözlü olmak isterdim, onlar gibi başım dimdik, asil ve bir o kadarda ketum gözükmek isterdim.
Menekşe gözlü olmak isterdim, herkesi büyüleyip hayran bırakan, dokunulmaz olan.
Ela gözler gibi narin, gurur dolu, hassas bir kalbe sahip olmak isterdim.
Bal gözlü olmak isterdim, enerji dolu, sıcak bir tebessüm saçmak isterdim etrafıma.
Veya renkleri kenara bırakıp, gözlerdeki mutluluk ile hayata küçük gözlerle bakıp büyük görmek isterdim.

Aslında en çok gülen gözlere sahip olmak isterdim, nadir görünüp özlenen, sessiz ama unutulmayan, hüzünlü ama yinede yüreğinde sevinç taşıyan bir çift göz.

Kalbini kırıp ama gönlünü alamadıklarımın içini ısıtan bir çift göz.

İşte ben böyle olmak isterdim mutlu bakan, mutluluk dağıtan bir çift dost göz…


"
...............
ve gözlerinin derinliğinde kaybolduğum
gülen bakışların üzerine
bir şiir yazmaya başladım bugün
mutsuzluğun üzerine çizgiler
mutluluğuma bir çentik atarak
bal rengi gözlerinden akan gülümsemeleri
bir başka şehirde gözlerime yansıtarak
bir şiir yazdım bugün
içinde sen, sadece sen varsın
ve sana söyleyemediğim
seni seviyorumlar... "



Resim : www.idealwebtools.com
Şiir : Erol ASLAN ( Geride Kalanlar adlı kitabından)



 
Toplam blog
: 110
: 811
Kayıt tarihi
: 12.03.07
 
 

Hayatta iki şey vardır; masallar ve sonuçlar. (Erol Aslan)      ..