Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ocak '09

 
Kategori
Şiir
 

Gözlerinde yağmur damlaları; ıslaktı

Gözlerinde yağmur damlaları; ıslaktı
 

Ben seni son baharda sevmiştim.

Yağmur yağıyordu
saçların ıslaktı.

Dudaklarında
yağmur damlaları
dudakların
ıslaktı.

Ben seni son baharda sevmiştim.

Hafif bir rüzgar vardı,
saçların dağılmıştı.

Gözlerinde
yağmur damlaları
gözlerin
ıslaktı.

Ben bir balıkçı sandalındaydım,
sen kıyıya vurmuş deniz kızıydın.

Ellerimde misina kesikleri vardı,
ellerimde köpek öldüren şarabı.

Saçların ıslaktı,
dağınıktı.
Dudaklarında yağmur damlaları.
Gözlerin ıslaktı.

Ben kürekleri çekiyordum.
Sen derinlere yüzüyordun.

Ellerimde açık yaralar vardı,
ellerimde köpek öldüren şarabı.

Ben seni son baharda sevmiştim.
Saçların ıslaktı.
Gözlerinde,
yağmur damlaları.

 
Toplam blog
: 151
: 911
Kayıt tarihi
: 16.02.08
 
 

İstanbul doğumluyum. İlk öğretim, üniversite, askerlik ve evlilik hazırlıkları sıralamasında stan..