Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Kasım '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Gözlerindeki dünyam

Gözlerindeki dünyam
 

Gözlerine ilk baktığımda dünyamı gördüm ve peşinden geldim. Düşünmedim ne olacağını sürüklendim o yeşilliklerde, küçüktüm sen gibi, ama yüreklerdeki aşk kocamandı. Kimse anlamadı sevgimizi, anlatamadık. Küçüktük, biraz büyümüş olsaydık kimseye anlatmak zorunda kalmazdık kendimizi, aşkımızı... Canımızı yaktılar, onların doğruları ile bizim doğrularımız aynı değildi, küçüktük ve onların doğruları galip çıktı.

O gözlerde benim dünyam vardı, onlar olmadan yaşayamazdım, küçüktük anlamadılar, olmaz dediler, yanlış dediler, dünyanı alacağız ve sen yaşayacaksın dediler. Küçüktüm, sesimi duyuramadım, küçüktük dik duramadık.

Ayırdılar bizi, görmedik, konuşmadık yıllarca, ama yürekler attı. Kimse engel olamadı, düşüncelere ve sevgimize...

Yaşamış olmak için yaşandı hayatlar, kandırmacalar kendini, gerçek olmayan gerçeklere inanarak, başka hayatlarda kaybolarak, kendi doğrularından uzak...

Düşüncelerde hep var olduk, engel olamadılar sevgilere, gizli ağlamalara, inat edip gelmeyeceğini bile bile umutla beklemelere, bizi anlamayanlar aşk bitti sandılar, dışarda mevsim kıştı ama yüreklerde hep bahar yaşandı ve kimse engel olamadı. Yeşerdikce yeşerdi aşk yüreklerde yanında olmadan, dokunmadan, hissetmeden, görmeden, konuşmadan, büyüdü serpildi aşk... Biz bile anlamadık.

Biz büyüdük, söz hakkımız oluğunu fark ettik, güç topladık, aşka sahip çıkma zamanı dedik, kendi doğrularımız var dedik, dik durduk, artık yaşamalıyız dedik. Kaybolmuştuk ama bulduk, yıllar sonra varmısın dedik ve elele verdik, ses çıkmadı bu sefer, itiraz edenler sustu, istemeselerde karışamadılar. Dünyamı tekrar gördüm, buldum gözlerinde...

Kenetlendik, "artık geri dönüşü yok " dedin, "eğer olursa otobanda büyük bir kaza olur" dedin, "tut elimi gel dünyama yaşa benimle" dedin, korkmadım "tamam" dedim, "sen olunca işin ucunda gözüm kara" dedim. "Sen herşeyimsin" dedin, "sakın beni bırakma, biterim" dedin. "Seni göreceğim gün için yaşadım bunca yıl" dedim, "sensizlik beni öldürür" dedim.

Seni ilk gördüğümde kalbim yerinden çıkacakmış gibi çarpıyor, içimde sakladığım kuşlar kanatlarını çırparak beni titretiyordu, kollarında ne kadar titredim hatırlamıyorum, gözlerinde kendimi gördüm, dünyamı gördüm, sende benim gibi saklamışsın.

20 yılımızı verdik bu aşka, hasretle büyüttük, bizde büyüdük. Olmaz diyenler olur dediler, sesler sustu, artık biz konuşmaya başladık, küçüktük bizi yemeye kalktılar, susturmaya çalıştırdılar, ama yürekler konuştu, engel olamadılar. Konuşan yürekler tekrar buluştu, ölene kadar...

Aşk ayrı olsanda hissetmektir. Aşk, her gün sevgili değiştirmek değildir. Aşk, sevgini yüreğinde büyütmektir. Aşk, son bir kez onu görebilmek için yaşamaktır. Aşk, yaşama amacıdır. Aşk benim, aşk sensin...

 
Toplam blog
: 11
: 645
Kayıt tarihi
: 06.11.08
 
 

1969' da Gaziantep'te hayata merhaba dedim, lise mezunuyum ve 2 çocuk annesiyim, zorda olsa yaşamaya..