Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Aralık '09

 
Kategori
Şiir
 

Gözlerindeki yağmur mu

Gözlerindeki yağmur mu
 

Rengi yoktur sevişmelerin
Tadı kaçtı, beslediğin nefretin
Koynunda taşıdığın bu ihanetin
Adı aşk, kiri parmak izlerin

Adı yoktur terk edip gidenin
Tedavisi yoktur bıraktığı nefretin
Geceye karışan bu ihanetin
Adı aşk, günahı bedenlerin

Beni öper misin
Beni sever misin
Söylesene sen kimsin

Faturası erken kesilir kaçamakların
Metre karesi küçüktür yalnızlıkların
İhanete uğrayan adamların
Sevişirken ağlayan kadınlarını tanıdım

Canı narin olur cilveli aşkların
Tadı karanfildir duygusal bakışmaların
İhanete uğrayan kadınların
Aslan sütünde boğulan adamlarını tanıdım

Bir yudum su
Gözlerindeki yağmur mu
Benim bütün uçurtmalarımın şekli buluttu

Beni öper misin
Dudaklarımda aşka beslediğim kinim
Biraz nikotin kokar nefesim
Bırazda içtim

Beni
Öper misin

Söylesene
sen
kimdin ...

 
Toplam blog
: 151
: 911
Kayıt tarihi
: 16.02.08
 
 

İstanbul doğumluyum. İlk öğretim, üniversite, askerlik ve evlilik hazırlıkları sıralamasında stan..