Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Şubat '14

 
Kategori
Şiir
 

Gözlerindeki yakamoz

Gözlerindeki yakamoz
 

GÖZLERİNDEKİ YAKAMOZ


Fesleğen kokulu anılar

Gözlerinde yakamoz sevgilim

Baktıkça derinliğinde kaybolurum

Umman mı desem volkan mı gözlerin?

Göz göze geldiğimiz zaman başlar

Uzak diyarlara yolculuğum!

 

Ürkek gecelerin karanlığı mı

Yoksa küllenen yalnızlığım mı

Başımı döndüren?

Alevden anafor mu aşkımız

Tutunamadığım yaşamda?

Yankısız bir kuyu mu sevdamız?

Lavanta ferahlığında

Deli bir nehir mi

Beni benden alan?

Kor ateş mi yar mı beni yakan?

 

Gül kokulu sevdamız

Gözlerinde yakamoz

Aşk mahmuru nazarların

İçime serinlik!

Ne yeşil,ne siyah,ne de mavi

Bakmayı bilen göz en güzeli!

Yedi iklim gezdim,

Görmedim benzerini!

 

Her sabah

Bir çift kumru

Kanat kanat

Gözlerinden gözlerime uçar,

Sıcaklığını getirir bana

Ve bende her gün yeniden yeşeren aşkı

Usanmadan ulaştırır

Sevdalı yüreğine!

Gözlerinde pırıltıdır aşkımız,

Ateş böceğisin tekdüze gecelerimde!

Aydınlanır seninle

Hüzün karanlığım!

 

Şiir gözlüm,

Gerçek aşk gözde başlar;

Sonra şelale olur duygular!

Söz dinlemez asi nehir,

Akar yürekten yüreğe

En sonunda yakamoz olur

Gözlerinde aşkımız!

 

HARİKA UFUK

 
Toplam blog
: 389
: 261
Kayıt tarihi
: 01.12.13
 
 

Adana'da doğdu. Öğrenim hayatına İstanbul'da Çengelköy İlkokulu'nda başladı. İstanbul Marmara Ünive..