Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Nisan '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Gözlerini hiç kapatma

Gözlerini hiç kapatma
 

KADİR ÇAÇA


Arka odada şehre karşı bir sigara yakıyorum. Yalnızlığımı hatırlatıyor bu manzara. Evlerin içini düşünüyorum; insanları, yaşamlarını, genç kızları, adamları.

Gözlerini hiç kapatma...

Sen gözlerini kapatınca duruyor sanki dünya, her şey anlamsızlaşıyor gözlerimde, ellerim üşüyor, gitmek geliyor içimden durmaksızın gitmek, mevsimlerin içinden geçmek geliyor. Gitmeliyim diyorum uzaklara, senin bile gidemediğin uzak diyarlara gitmeliyim… Kendime senin gidişlerini unutturacak bir yer bulmalıyım diyorum, ama nereye gitsem kendimi de götürüyorum. Yokluğun içimde böyle derinlerden kanadıkça bana gidişlerini unutturacak bir yer de bulamıyorum. Uzak, çok uzak şehirlerde, ülkelerde dolaşıyorum, başka yüzler başka insanlar tanıyorum başka başka coğrafyalardan geçiyorum. Ama nereye gitsem bir gölge gibi peşimde sensizliğim.

Gönlümün bir yanı hep yaralı hep eksik, bu yaraları tedavi etmeye gücüm yetmiyor, çaresizliğim aşikar…

Sonra gittiğin yere götürüyor yüreğim beni. Gözlerimde hep o eski manzara. Son bakışın var bir tek hafızamda bariyerler, polisler, darmadağın bir hasret… bir duyabilsen iç çekişlerimi kanayan dizlerimi bir görebilsen.

Her şey bıraktığın yerde. Gittiğin gün hâlâ çok sıcak, unutamıyorum, unutmuyorum. Beni bıraktığın yerde bekliyorum öylece yıllar da geçse üstünden belki bana değil ama mutlaka döneceksin terk ettiğin bu şehre ve ben seni beni bıraktığın yerde öylece bekleyeceğim…

Geleceksin biliyorum, terkedilmiş bu harabeyi şenlendireceksin

Ömrümün son deminde de olsa gelişin bahtiyar öleceğim gözlerim gözlerindeyken.

 
Toplam blog
: 9
: 443
Kayıt tarihi
: 01.04.08
 
 

fotoğraf, klip ve tanıtım filmleri çeker radyo t.v sunuculuğu yapar yazar ama çizemez... yayınlanmı..