Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Erdoğan Özgenç DOST MECLİSİ

http://blog.milliyet.com.tr/erdoganozgenc

28 Mayıs '13

 
Kategori
Şiir
 

Gözlerinin hapsindeyim

Gözlerinin hapsindeyim
 

Kapatma ne olur kapatma gözlerini,

Yüreğime;

Bakışlarında filizlenir sevdamız

Kapatma, tutsak olmasın başka kalplerde

Sevgimiz,

İstersen gardiyanım ol, kır prangalarımı

Ölene kadar yalnız senin mahkûmun olayım.

Erisin gözlerinin mahşerinde ürkek yüreğim

Sadece senin gözlerinin hapsindeyim.

Yansam cayır cayır

Köz olsam aşk ateşinde

Kapatsan da sevdiceğim gözlerini

Yosun rengi gözlerine bakmadan ölür müyüm?

***

Ağıtlara yaktırma bu aşkın küllerini

Soldurma sevdamıza açan kırmızı gülleri

İster dilde mahkûm et, ister sustur sözleri

Yeter ki kapatma hiç ne olur

Kavuşmadıkça yüreklerimiz yumma gözlerini

Gidişin affın da olsa yokluğuna ölürüm.

Ben senin gözlerinde mahkûm olmayı,

Ben senin çimen yeşili gözlerini sevdim

Paramparça olsa, bölünse bedenim

Başka yürekte atmaz bu kalp

Bin kere doğsam yine de seni severim.

***

Ruhum ancak gözlerinde hayat bulur

Kapatma sevdiceğim gözlerini kapatma ne olur

İstersen beni kor ateşlerinde yak,

İstersen çek git de, beni bana bırak  

Dinmez, dindirilemez hasretlere bırak

Yeter ki asla sevmekten vazgeçme

Derman bulmazsın sevildiğini unutarak…

Sonsuza dek tutsak et kalsın sende yüreğim

Bir an bile ayırma gözlerimden gözlerini

Bin defa af çıksa, sonsuz dek özgür olsam  

Ölsem de asla unutmam, unutamam

Yeşil yeşil bakmaktan vazgeçme yeter

Ölene kadar “Gözlerinin hapsindeyim…”

 

 

Erdoğan ÖZGENÇ

Adana 28.05.2013 12.42

 

 

 
Toplam blog
: 846
: 425
Kayıt tarihi
: 26.06.12
 
 

Emekli banka müdürüyüm ama kart vizitimde "insan" yazıyor. Adana'da ikamet ediyorum. Herk..