Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ocak '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Gözüm açıldı...

Gözüm açıldı...
 

Yemedim içmedim, mutfağın resmini çektim. Bu el kadar yer bunca lafa değer mi demeyin, değiyormuş...


Bu başlık sizi yanıltmasın. "Maymun gözünü açtı" çağrışımı yapmasın. Çünkü alakası yok...

Şubat tatili başlayalı bugün bir hafta oluyor ve ben bu bir haftayı, paçavra gibi yatarak geçirmeyi başardım.( Elbette mutlu ve gururlu değilim. )

Ne olduğunu çözemedim ama gribal birşey olma ihtimali yüksek... ( Ya da alerjik bir reaksiyon )

Yaklaşık iki senedir, mutfağımızın tavanında, kartonpiyerimizde bir tepsi büyüklüğünde delik var.

( Olay üst kattan, bizim mutfağa su akmaya başamasıyla patlak vermiş ve benim gerçekten her işten anlayan kocam tarafından, tesbit edilip, olaya acil müdahale yapılmış, sızıntı engellenmişti. Buraya kadar iyi de, sonrasında bir türlü tamirat ve boya işine girilememişti. Alçıpanla tamir işi için tüm mutfak dolaplarının sökülmesi gereği gözümüzü korkutmuştu ve kuzenin kalmaya gelmesine kadar eşim tarafından yapım - onarım - bakım çalışmaları ertelenmişti. _ Kuzenimin olay sonrasında defalarca kalmaya geldiğini söylemeye gerek yok tabii... )

Neyse, yakın çevremiz arasında gülüşmelere neden olan bizim yılan hikayesine dönen mutfak işi, benim kendimi kötü hissederek engelleme çalışmaları yapmaya çalışmama rağmen Salı günü başladı.

Ofisine gidip gelen eşim, bir heves dolapları söktü, alçıpanla deliği kapadı, üzerine alçı çekti, birkaç defa zımpara çalışması yaptı ve en son da mutfağı boyadı. Laf aramızda bayağıca da iyi oldu.

Beni kendine hayran bırakan eşim, bu hummalı çalışma esnasında bana sürekli seslenerek, beni getir götür işleriyle helak ederek konuyla ilgili kendine ait rekoru geliştirdi!..

Bu arada toz ve boya bana dokundu. Alerjik astımım var ve toza, kokulara karşı oldukça hassasım. Bir yandan burnum çeşme gibi akmaya , diğer yandan da sol gözüm şıpır şıpır damlamaya başladı. Elimde bir rulo tuvalet kağıdına yapışık olarak geçirdiğim iki günün sonunda, nihayet gözüm açıldı. Artık akmıyor. Ayrıca tuvalet kağıdıyla olan aşk ilişkimizde nihayete erdi.

İki akşamdır " beni hasta ettin, komplo yaptın " benzeri mızıltı dinleyen eşim sanırım bu akşam rahat edecek. ( Biliyorum, kadınlara yaranılmaz, her şekilde laf söyleyecek birşeyler bulurlar diyebilirsiniz ama gerçekten de oldukça kötüydüm. )

İyimser şekilde olaya yaklaşalım ve diyelim ki bir hafta daha tatilim var. Umalımki o daha iyi geçsin. İyimser yaklaşımın ikinci adımı ise şu; Şu an evde temizlik var ve mutfak parıldıyor...

 
Toplam blog
: 33
: 777
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

71 İstanbul doğumluyum. Öğretmenim. Şarkıdaki gibi, " bi' kızım var ve evliyim."..