Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ekim '09

 
Kategori
Blog
 

Gözümde canlanır koskoca mazi (9)

Gözümde canlanır koskoca mazi (9)
 

Günaydın MB’gun taşçız kralları ve kraliçeleri :) Bu girişi sevdim, kendimizi bugün böyle hissedebiliriz…

Ogün Sanlısoy, “Pencere” şarkısında güne farklı anlamlar katmış. Bu sabah onu dinleyerek uyandım… Çok severim bu şarkıyı. İnsana huzur veren bir yanı var.

Farkında olmasak da sanat her zaman bir şekilde başucumuzda…

Ogün Sanlısoy’un, “Saydım” şarkısı başta olmak üzere bütün şarkıları çok güzel. Onu dinlemeyeniniz varsa dinleyin derim. Pişman olmazsınız...

PENCERE

Günaydın gözünaydın, benden aldın, sende kaldım
Dün bunaldım, zor uyandım, görmeyince zor dayandım
Baktım olmaz seyre daldım, anılardan bir tomardım
Çok yoruldum, çok daraldım, penceremden gir içeri

Üzgün oldum, düzgün oldum, bir yüzümle yüz göz oldum
Bir ses oldum, bir söz oldum, söyleyince sensiz oldum
Baktım olmaz seyre daldım, anılardan bir tomardım
Çok yoruldum, çok daraldım, penceremden gir içeri

Nostalji Serisi

Haluk Seki

Emekli Bir Subay

Ahmet Çeliksüngü

Hüseyin Seyfi

Leyla Önder

Dr.Ertan Kılcıgil

Hatice

Aysun Alp

Rıfat Mertoğlu

Şahin Yamaner

Akar Erhantiğli

Pınar Güneri

Tutunamayan_3406

Yalnıztürk

İnciseli

Maeglin Taralom

Doğrumu

Dilo

Mahmut Ekrem

Haşmet Şenses

Kaliteli Yaşam

Eskhikafa

Emoş

Yasemin Erişen

Gizem Gürlevik

Evrem Gül’ün İçinden

Özlem Manaf Birgün

Recep Altun

Sirel

Yıldız Nihat

Kartal0634

Tuba

Arzum_Var

Mustafa Tayfun

Mehmet R Ceylan

Aydın Sevinç

Nehirnas

The Blueworld

Nilüfer Veldet

Hilyem

Nerisssa

Coşkun Karabulut

Aydın Tiryaki

Ahmet Aydın

Serhatt

Genç Osman

Karga Ellyph

Tamer Kaplan

Benim Dünyam

Ergün Tufan

M.Ertürk

Çay Güzeli

Gökhan Çelik

Ecem08

Hazandagüzeldir

Fugen

Papatya650

Yaşam Çiçeklerim

Gökhan Adar

Selim Kaya

Hakkani

Ömer Sümer

Sedat Faik

Feraye

KınıX

Murat Sevgi

Demet

İsmail Ozuturk

Ahmet Yılmaz

Uçurtmalar

:) İyi bayramlar...

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..