Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mayıs '17

 
Kategori
Şiir
 

Gözümden düşen

Gözümden düşen
 

İkinci bir şans için ömrü yarılamak,

Yada hayatı askıya almak,

Derdinle yoğrul aklında bulanık doğrular,

Yazıyı terkedip tedirginliğine boyun bük ,

Sıradanlık döngüsünde hep aynı çocuk !

Seçimim için verilen süre ,sekteye uğratıldı bir dakika !

Literatürde nizamı bozdum ,buyrukların için aşk ile yoğruldum

Güzelliğine aldandım ,altında kaldığım değerlerim yaşarken 

Umrunda olmak değil gayem ,gayet açık değil mi paye

Özürlerim dilsiz gözlerinde dilenmeyen biri için özürlü,

Erişti tabuların yüzüne güldüğüm mutlulukla ,feyzini al

İkindi vaktine esir düşerken batım,yaşanırdı bizim için kıyametim

Kıyıda masum çocuklar gibi serildi ölüm dizlerime,

İnsanlığım bulanık bir su içinde ayrıştı,sen içtenlikle gülmüşken !

Beratım mizahım çirkin nedenler için ,

Gamzelerin kısıldıkça nefes alabilir ışıklar.

 
Toplam blog
: 17
: 63
Kayıt tarihi
: 06.05.17
 
 

ŞİİR/3 YILDIR RUHUMA EŞLİK TEK ARKADAŞ MAKİNA MÜHENDİSİ/2 DOĞA/KAMP/KİTAP/ÇAY ..