Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mart '09

 
Kategori
Deneme
 

Gözyaşı satırları 3

Gözyaşı satırları 3
 

Varlığım manasını yitirmişken lacivert gecelerde, çoşarmı bu yürek gayrı. Bir dua söyle bana, gözyaşlarımla dileyim, seni rabbimden isteyeyim Düşsel oyuncağımsın artık solgun. Yoksun, uzaksın…

Kaldırımlar uzuyor Köşe başlarında karanlık gölgeler sarıyor beni Uçurumların dolaştığı çıkmaz sokaklarda bir ben oluyorum birde günahlar. Günahlardan arın sen, ben yanayım. Ateşsin.

Şakaklarım çatladı, şafak vurdu alnıma. Cemreler düşüyor dört bir yana, sen düşmezmisin. Kaybolan hayalin olmasın. Kış vurdu beni. Sağanağımsın

Önder ÖZTÜRK

23 Nisan 2008

09 : 25

 
Toplam blog
: 30
: 240
Kayıt tarihi
: 19.09.08
 
 

Belki de bir insan için yazması en zor şey bu olsa gerek. Erciyes Üniversitesi mezunuyum. Özel bir ş..