Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ocak '15

 
Kategori
Şiir
 

Gözyaşı yutulur mu dayı?

Gözyaşı yutulur mu dayı?
 

Oysa gülümsemek vardı dudaktan öte yürekten içeri...


Sevdamın dengine dünyanın ilmine 
Varamadan gidiyorum 
Bir yanımda hicran 
Bir yanımda 
Yolum karışmış feryadım figan 
 
Başımı kuma gömsem nefesim durur 
Biraz güneş görsem bedenim kavrulur 
Boyun büker umutlarım 
Heybemde ekmek kırıntılarım 
Hepsi savrulur gamı beni vurur 
 
Azad etse hayat beni 
Bulamam ben bende beni 
Yer gök karışır 
Şimşekler şahlanır 
Sağnak yağmur yağdırır 
 
Adını bilemediğim sancı 
Kalemimin ucunda saklandı 
Sokuldum usulca pencereme 
Bir kuş kondu üzerine 
Adımın harflerini çizdim 
Taşıyamaz dedi dizlerim 
Yüreği birden ürktü 
Uçtu gökyüzüme küstü. 
 
Bugün hayatın tadı neden bozuk 
Sevinçlerimi üşüttü bu vakitsiz soğuk 
Avuçlarımda yaşlarım ikindi vakti 
Gözyaşı...
Gözyaşı yutulur mu dayı ? 
*
*
*
Zamansız
 
Bir yer olmalı !
 
200 ? Eksende merkezsen eksen döner durur . Ne eksen değişir ne de sen. 
 
Toplam blog
: 175
: 775
Kayıt tarihi
: 20.10.07
 
 

9 Eylül Üniversitesi Maliye bölümü mezunuyum. Şiir dünyam, bir tane kitap çıkaracağım dedim ve  b..