Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mart '13

 
Kategori
Şiir
 

Gözyaşım

Gözyaşım
 

GÖZYAŞIM


Ağlayan zamandır, ağladığı sensizliğim

Bir karanlık gecedir sevdam gibi kapkaranlık

Bu sitem sanadır, sana göredir çekip gitmek

Sevgi dolu yürek bende, sen korkak!

Hoyratsın sevmiyorsun, zalimsin anlamıyorsun.

Ama yaşıyorsun, biliyorsun, görüyorsun.

Senden vazgeçmeyen , taa derinlerde

Seni seven bir kalp var, seviliyorsun.

Zaman ağlıyor, ben ağlıyorum

Durmuyor gözyaşlarım, sensizliğe ağlıyoruz.

Ağladıkça hafifliyor yüküm, rahatlıyorum.

Karşılıksız sevmek de güzel be gülüm.

Gözyaşımla hayata devam ediyorum.

 

                             Birgül YILMAZ

 

 
Toplam blog
: 137
: 2242
Kayıt tarihi
: 19.02.13
 
 

05 Ekim Ankara doğumluyum. Okumayı, yazmayı, insanları dinlemeyi seviyorum. Kişisel blogumda her ..