Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ekim '10

 
Kategori
Şiir
 

Gözyaşlarım

Gözyaşlarım
 

Sen mi matem, ben mi matem
Bulutlara da ne olmuş ki
Ben ağlıyorum zaten
Benim gezdiğim yerlerde
Bulutlara gerek yok zaten.

Sahraya ben gideyim
Bulutlar gelmesin
Kaybolayım kumlarda
Aşk ile huşularda
Öldüğüm yer bilinmesin
Yeşeren topraklar
Sevda çiçekleriyle bezensin.

Beni bulmak için bir gün
Ardımdan gelmek istersen eğer
Adres sormana gerek yok
Islak yolları takip et yeter
Yağmur sanıp da damlalara basma ne olur
Onlar benim gözyaşlarım, kirletme yeter
Boynu bükük ıslak güller görürsen yollarda eğer
İyi bak olara, incitme ne olur…

Kaldırım taşlarına iyi bak
İncitme onları ne olur
Onlar benim yoldaşlarım
Onlar benim gözyaşlarımı kabul eden tek dostlarım…

 
Toplam blog
: 358
: 1023
Kayıt tarihi
: 03.09.08
 
 

  Ne elimde garantim var ikinci bir soluğu almaya Ne aklım erer dünyayı yıkıp ta yeniden ya..