Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mayıs '08

 
Kategori
Siyaset
 

Gri dünya.....

Gri dünya.....
 

Siyah ve Beyaz zıt ve kararlı renklerdir. Ne anlatmak istediklerini sanki haykırırlar. Biz insanların gözümüzden kaçırdığımız pek de önem vermediğimiz bir renk var.T ahmin edin bakalım ne. Yok bilemediniz LACİVERT değil o benim kod adım. El cevap; Gri..Grinin psikolojimizde nasıl bir etki oluşturduğunu bilmiyorum ama benim için içerisinde doğru ve yanlışı iyi ile kötüyü bir arada taşıyor.
Gelelim asıl konuya siyasete, benim için siyasette gridir, siyasetçi de. Eğer halkımızı siyaset konuşurken dinlerseniz, hep siyasetçileri 'O adam çok iyi biridir' yada çok kötüdür diye tanımladıklarını göreceksiniz. İyi diye tanımladıkları siyasetçilerin YANLIŞ yapmayacağına olan inanç ve bağlılıkları O diyorsa doğrudur O yapıyorsa istiyorsa doğrudur inancı beni rahatsız ediyor. Siyasetçilerinde gri olduğunu doğru yaptıkları işlerin yanın da yanlışlarında olduğunu halka nasıl anlatmam gerektiği konusunda yardımlarınıza gereksinimim var.
Bana tarihteki önemli şahsiyetlerin ve günümüz siyasetçilerinin size göre iyi ve kötü işlerinin ne olduğu konusunda düşüncelerinizi yazıp gönderirseniz sevinirim. Ben de halkımıza takım tutar gibi parti tutulmayacağını anlatmakta sizin fikirlerinizden faydalanmış olurum.

 
Toplam blog
: 2
: 363
Kayıt tarihi
: 02.05.08
 
 

Öğretmenim. Siyaset ve sosyolojiye ilgi duyuyorum. Benim amacım insanların doğruya ulaşma yollarını ..