Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ekim '10

 
Kategori
Şiir
 

Gri

Gri
 

Her şeyi tam yapmak istedim.
Hep kusursuz eksiksiz olsun istedim.
Gördüm ki hayatta kusursuz bir şey yok.
Tam olamadım hiç bir zaman.
Her şeyden biraz olabildim...
Hiç tamamlanadım ben.
Hep biraz eksik kaldım.
Vazoda ki yapma çiçekler kadar.
Tam bir evlat, kardeş olamadım ben.
Tam bir arkadaş, dost, sevgili de olamadım.
Sevemedim hiç griyi.
Siyah olsun dedim,
Beyaz olsun istedim.
İlla mavi hep olmalı dedim..
Ancak hayat gözüme hep soktu griyi.
Soğukta üşümüş küçük kedi,
Kutusundaki hayatı çok gördüler.
Ben hayvan dostu da tam olamadım
Ancak hep tam sevdim.
Her sevdiğim benim canım oldu.
Vazoda ki yapma çiçekler dahil.
Ama griyi hala sevemedim ben.
Grilerin arkasına saklananları da

Belgin Uğrayan

 
Toplam blog
: 44
: 1082
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

Seyahat etmeyi, doğada yürüyüş yapmayı, yazmayı, çizmeyi, boyamayı, fotoğraf çekmeyi, annemin yap..