Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Aralık '07

 
Kategori
Müzik
 

Gripin- Emre Aydın/ Sensiz İstanbul' a düşmanım

Gripin- Emre Aydın/ Sensiz İstanbul' a düşmanım
 

Yalova sahili


Kelimelerden alacaklı bir sağır gibi,
İçimi döktüm bugün, yokluğunla konuştum.
Tutsak gibi, enkaz gibi, kendim gibi,
İçimden çıktım bugün, içimle konuştum.

Yüzünü ilk kez gören bir çocuk gibi,
Gördüm kendimi, gördüm,
Kırıldı ayna paramparça,
Paramparça ne varsa kadınım.
Yokluğunda kaç damla gözyaşı eder adın,
Ne olur gel, gel, gel, gel
Ben sensiz İstanbul'a düşmanım.

Kestiğim ümitlerden yelkenler yaptım ama
Yokluğunda ne gidebildim, ne de kaldım.
Gerçekmiydi tutunmaya çalıştıklarım,
Hediye süsü verilmiş ayrılıklarım.

Yüzünü ilk kez gören bir çocuk gibi,
Sustum kendime.
Kızdım, kırıldı ayna paramparça,
Paramparça ne varsa kadınım.
Yokluğunda kaç damla gözyaşı eder adın,
Ne olur gel, gel, gel, gel
Ben sensiz İstanbul'a düşmanım.

****

Yakın zamanlarda dinlemekten büyük keyif aldığım bu şarkıyı sizlerle de paylaşmak istedim. Belki bayram, belki dargınlıklar ve belki de şartlar nedeniyle kim bilir kaç değişik il'de, sevgiliye haykırmak istenilen, kimi zaman dillendirilen, kimi zamanda sessiz bir çığlık gibi düğümlenen sözler.

Emre AYDIN ve Gripin ayrı ayrı zevk alarak dinlediğim sanatçı-gruptu, ikisinin birleşiminden de bence süper bir şarkı çıkmış.

Dinleyince umarım sizde beğenirsiniz :)

Herkese tekrar iyi bayramlar...

 
Toplam blog
: 44
: 906
Kayıt tarihi
: 27.07.07
 
 

1965 yılında İstanbul'da doğdum, 18 yıldır Yalova'da yaşıyorum. Lise mezunuyum, kamu kuruluşunda mem..