Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ekim '09

 
Kategori
Haber
Okunma Sayısı
335
 

Gripten ölürsek,sorumlusu Diyanet olacak!

Gripten ölürsek,sorumlusu Diyanet olacak!
 

Cumhuriyetimizi biz, kanla, irfanla kurduk!


Kurban bayramı öncesi, şimdi de “ Öpüşme polemiği” çıktı. Eski bakan, yeni bakan ayrı ayrı farklı konuşurken, şimdi de Diyanet İşleri çıktı başımıza “Büyüklerin ellerinden öpüp, hayır dualarını alın, bir şey olmaz, korkmayın” diyor. Şimdi "Açılım moda" ya, beğen beğen al! Uzatılan elin, demek ki altı mikroplu, üstü temiz ha! Öyle anlaşılıyor. Sevsinler!

Ört ki, ölem!

Dünya Sağlık Örgütü, korunma çarelerini bas bas bağırırken, bizim Diyanet İşlerinin yaptığına bakın. O, bunu, hep yapıyor zaten. Durur durur, hep de arife günleri konuşur. “ El öpenleriniz çoğalsın, öpün, öpün, bir şeycikler olmaz,!” demeğe getiriyor.

Çernobil olayında bir vekilimiz, TV’lere çıkıp, bir bardak çayı, hüpür hüpür içmişti. “ Korkmayın, bir şey olmaz” demişti.

Yahu nedir şu ilgili, ilgisizlerden çektiğimiz bre! Diyanet, bir cüppelinin hakkından gelemedi. Soyamadı cüppesini! Hani şu elinde ski’si ortalıklarda dolaşan Malta kaçkını hoca. Altında jet ski’si, ayağında haşeması, plâj plâj dolaşıp, elâlemin gavur kızlarına bakarak göz banyosu yapmıştı hani.

Ha, unutuyorduk. Diyanet, yobazların akıl defteri haline getirdikleri hurafeleri ayıklayacaktı? Efendim, sağa sola lâf yetiştirmekten başını kaldıramıyor ki idare!

Hani, “Okunmuş su iyi gelir “ diyen bir adamları vardı. Diyanet, bu memurunu arıyordu fellik fellik. Buldu mu acaba? Sorulsaydı “Bu okunmuş su, domuz gribine de iyi gelir mi” diye. Ne derdi? Bilemeyiz tabi.

Eylemlerinden kızağa alınan Ordu Valisi ”Ayakta işemek, itikat dışı” deyip de memleketteki pisuvarları söktüren adam, Cumhuriyet Valisi olamamıştı. Bir Cumhuriyet Valisi, itikatla, hurafe ile uğraşır mı? Bu “İtikat’ a” Diyanet de Sessizliği ile destek vermiş olmadı mı şimdi? Ağzından bir lâf çıktı mı? Ey Diyanet İşleri, sen Cumhuriyetin Diyanet İşleri Başkanı değil misin? Sen ; herşeyden önce, Cumhuriyetin Diyanet Başkanı ol!

Dünya Sağlık Örgütü, “Temas etmeyin” derken, bizim Diyanet İşleri, “ El öpmekten korkmayın!” diyor. Bayram sonrası telefat verirsek, sorumlusu, “Diyanet İşleri” dir.

Bir elde 150 çeşit mikrop varmış. Çeşit çeşit. A Diyanet İşleri Başkanım, elin içinde mikrop var da üstünde mikrop yok mu? İnsanlar bu bayram el öperken, elin içini bilmeyiz ama, üstü mikrop tutmaz deyip, buradan mı öpeceğiz? Kasaba gidip bonfileyi en iyi yerinden kestirebiliriz amma, mikropla oynayamayız. İnsanlar, elin neresi temiz, neresi mikropsuz bilemezler. Baş parmağın üstü, orta parmağın ucu, serçenin tamamı temiz bölgelerdir diyemeyiz. Sakatat dükkânı mı açtık bre! Grip hazretleri, bir yandan sevişmeyi de, el öptürmeyi sevmez mi diyeceğiz? Doğrusu da bu yani.

Ne demiş daha Diyanet İşlerimiz? “ Büyüklerin elini öpmekle bir şey olmaz, korkmayın. Siz, büyüklerin elini öpün, duasını alın. Büyüklerinizden size hep iyilik gelir” diye seslenmiş.

İlâhi Sayın Başkan! O büyüğümüzün eli, mikroplu da olsa epeceğiz ha! Niye öpeceğiz? “Duasını almak” için. Ondan iyilik gelecek diye, ben postu, kapı eşiğinde niye bırakayım? Eksik olsun öyle iyilik!

Ört ki, ölem!..

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Efendim, Saygılarımla; "Olmaya Devlet Cihanda Bir Nefes Sıhhat Gibi"

Recep Altun 
 30.10.2009 8:38
Cevap :
Sıhhat gibisi elbette yok. " Nefesi kuvvetli hocalar" hariç bu işten tabi!" Selamlar  30.10.2009 11:45
 

Merhaba...El öpmeyi öteden beri sevmen...Yanak yanağa öpüşmeyi de özellikle erkeklere hiç yakıştırmam..Bu domuz gribinin önlenmesi konusunda, bu iki olayın yanlış olacağının söylenmesi beni çok rahatlattı...Diynanet İşler Başkanı'nın söylediği çok yanlış... Umarım bu hastalık tehlikesini atlattıktan sonra, bu alışkanlıklarımızdan da kurtulmuş oluruz.Selamlar.

cdenizkent 
 30.10.2009 0:22
Cevap :
Diyanet işleri, kendisinde yöenetimde hür mü zannediyor? Bir yere hesap veremiyecek mi? Milleti birbirine mi düşürecek. Bu millet vaktiyle uyduruk fetvalardan gına getirdi, nefretler eyledi. Hala daha bu diretme neden? Bu Diyanet İşlerindeki zatı sıraya getirecek makam kalmadı mı? Yazık. Çok yazık.  30.10.2009 15:23
 

Eller öp öp bitmiyor. Bu mübarek mikrop da ne demeye musallat olur kine:) Bakınız, "dam üstünde saksağan" şeklinde bir yorum yaptırdı bana:) Yahu ben domuz mikrobuna milyon kere razıyım. Yeter ki şu aramızdaki iki ayaklı domuzlar olmasın :)

Emine Supçin 
 29.10.2009 23:39
Cevap :
Domuz edebiyatları güzeldir. Ayakları, tıynetlerine göre değişir. Diznazorlar devrinde zannedersem sekiz ayaklı olanları varmış. Ayaklar küçülü küçüle,eksile eksile günümüze kadar gelmişler. Sonracığıma, ayaklar eksildikçe, tehlikeli olmağa başlamışlar. Domuzların şahı iki ayaklıya kadar müsade var denilince, o mod'da durmuşlar. Ama Domuzların şahı bakmış ki, bu iki ayaklılar daha beter çıkmış kendilerinden. Domuzlukları elden gitmiş, iki ayaklılara yıkılmış işler. İşte, o gün bu gün, domuzluk yapanlara bu ad verilmiş. İşler böyle idare ediliyor işte. Bu iki ayaklılar da boş durmamış. Domuzlara inat, her tür kaymaklı b.k' ları yiyerek dinazorluk çağına gönderme yapmışlar. Dünyada tek kalma istemleri yüzünden de domuz gribini uydurmuşlar, piyasaya lâf olarak sürmüşler ki, kendi egolarını tatmin edebileler. Biz saf insanlar da domuz gribi diye diye kaçacak delik aramışız. Bir kolanyacı da kolanyalı mendile aşıyı döküp koklayın diye de dalgasını geçmiş domuzlara inat. Bu muhabbet bitme  30.10.2009 0:14
 

GÜLSEMMİ AĞLASAMMI ACEP BİLEMİYORUM VALLAHİ ...YAKALADIĞINIZ KONU YİNE SÜPER SEVGİLER

Şennur Köseli 
 29.10.2009 15:10
Cevap :
Nice bayramlar. Sahip çıkmak şartıyle tabi. Selam ve hürmeetler. Ayrıca da teşekkür ederim sözleriniz için.  29.10.2009 17:00
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
 
Toplam blog
: 1616
Toplam yorum
: 3879
Toplam mesaj
: 498
Ort. okunma sayısı
: 901
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Hayatın dikenli yollarından geçmenin  sırrı, aralarından çabuk geçmektir. Ümit, naylon çorap giyd..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster