Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Eylül '09

 
Kategori
Müzik
 

Grup Avus'tan "Vallahi soldurmam seni"

Grup Avus'tan "Vallahi soldurmam seni"
 

Gitarla sıra gecesi olur mu ? Olur!
Gitarı bendeniz cennetkuşu çalarsa olur.
Rahmetli peder dümbelek çalardı.Eyüp'te satılan kilden olanlardan testi gibi,ilk zamanlar. Çalacağı zaman ateşte ısıtıp deriyi gerdirirdi. Biz çocuktuk, onlar bize dayanmıyordu.Kimbilir kaç tanesini kırdık.

Sonra caddedeki Zeynel Abidin'den bir tane aliminyum olandan aldı, O bayağı dayanıklı çıktı. Hala Ayvalık'ta annemin evinde durur.

Ben de evlendiğimde ilk iş Zeynel Abidin'den çok güzel bir bakır darbuka aldım. Neşemi bulunca çalardım. Benim çocuklar 9-8 lik ritmle büyüdüler.

Çocukların dolabını açarsanız, kafanıza bendir, davul, tef gibi çalgılar düşebilir.Büyük oğlum,mermer çalarak parmaklarını acaip geliştirdi. "benim"diyen ustayla yarışır.

Amcamın oğlu Cem'e de Yüksekkaldırım'dan bir Zilciyan zili almıştım.Şimdi Danimarka'da grup kurmuş, baterist olmuş. Benim küçük oğlum da acaip bateri çalar.Genlerde bir şey var!

Rahmetli babaannem,Beşiktaş'tan Çırağan'a giden yolda ufak bir dükkanı olan Şemsi Yastıman'a kursa gitmemi çok istemişti. Bendeniz eşşekkuşu sazı küçümsemiştim o zamanlar. Halbuki kadın ne güzel bir şey tavsiye etmiş.

Neyse, olan olmuş.Bir de Grup Avus'tan dinleyin,"vallahi soldurmam seni". Ahmet nerede demeyin. Kamerayı kim tutuyor?

Beni merak edenler, videoyu izleyip nasıl sade bir ortamda, nasıl neş'eli olunabildiğine de dikkat etsin.
Neş'e otla, bokla, suluyla ,kuruyla olmuyor. Adamın gönlünde oluyor.
http://www.izlesene.com/video/muzik-grup-avus/1129982


***
Mehmet Celalettin Avus-Büyükada/İst.

 
Toplam blog
: 288
: 1185
Kayıt tarihi
: 18.01.07
 
 

Kendi halinde yazar, çizer, çapraz bulmaca çözerim. İki yüzyıl, bir binyıl gördüm. En sevdiğim hoca ..