Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Eylül '09

 
Kategori
Müzik
 

Grup Avus'tan Mendilimin Yeşili

Grup Avus'tan Mendilimin Yeşili
 

Mendilimin Yeşili


Uyarı!

Kalp rahatsızlığı olanlar lütfen bu videoyu izlemesin!

Çünkü efendim geçen gün benim komşunun 78 yaşındaki annesine izlettiğim zaman kadıncağız hafif bir spazm geçirdi. Soğuk suyla falan zar zor kendine getirdim. Bu şarkının asıl ismi "Aman doktor". Mazallah bendeniz cennetkuşu yüzünden kadıncağız az kaldı doktorluk oluyordu. Onun için ben baştan uyarımı yapıyorum. Rahatsızlığı olanlar şimdi linkini aşağıda vereceğim kaydı izlemesinler. Fazla yazıya gerek yok sağlam olanlar videoyu rahatlıkla izleyebilir.

Selamlar

Mendilimin Yeşili:

http://www.dailymotion.com/video/xaefl0_mendylymyn-yeyyly-grup-avus_music

M. Celalettin Avus-Büyükada

 
Toplam blog
: 288
: 1185
Kayıt tarihi
: 18.01.07
 
 

Kendi halinde yazar, çizer, çapraz bulmaca çözerim. İki yüzyıl, bir binyıl gördüm. En sevdiğim hoca ..