Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Temmuz '17

 
Kategori
İlişkiler
 

Güçlü Erkek

Güçlü Erkek
 

Eski çağlardan beri kadına ve erkeğe biçilmiş bir görev vardır. Kadın evde ev düzeniyle meşgul olurken, erkek eve yiyecek getirmek zorundadır. Yani güçlü erkek önemlidir. Düşünsenize eski çağları; avcılık dönemi. Erkek güçlü olmalı ki avcı olabilsin.

Zaman geçer toplayıcılıkla birlikte yerleşik hayata geçeriz. Tarım başlar. E erkek güçlü olsa iyi ama eskisi kadar güç gerektiren bir iş değil tarım. Peki kadının kafasında ki erkek figürü değişir mi ? Asla. Kadın güçlü erkek istemeye devam eder.  Zaman mekan değişir ama bu değişmez. Zengin olsun, iyi işi olsun, evi olsun, arabası olsun, yat, kat, sigorta, adonis.... Olsun da olsun. Erkeklerin kafasında ki kadın da değişmez. O kadın bütün gün de çalışsa evin beyi eve geldiğin de yemek ister, ev temiz olsun ister, kıyafetleri temiz-ütülü olsun ister, çocuklara iyi bakılsın ister. Üstüne bir de yetmez kendine iyi bak ister. Bakımlı ol der. Bana güzel görün, ilk gün ki gibi seni arzulayayım,arzularıma karşılık ver. Ama sormaz hiç ya sen beni ilk gün ki gibi arzuluyor musun ? Ben senin isteklerini karşılayabiliyor muyum ? Erkekler genel de kadınları evcil hayvanları gibi görme eğiliminde ne yazık ki. Kendi istedikleri zaman sevsinler okşasınlar, başka zaman umurlarında olmasın. Kadın ilgi sevgi istediğinde; maç izliyorum tv önünden çekil be kadın, ya görmüyor musun şuan da işim var..

Kesinlikle erkeklerin ve kadınların bu kadar sığ düşünmesine karşı çıkıyorum . Eğer bu bir karşılıklı dövüşse ve taraflar bu durumdan memnunlarsa hiç bir şey söyleyemem. Ama ben buna yokum. Çok net !

Yaşadığım sıkıntılar neticesinde okulu bırakmayı düşündüğüm bir dönem;  '' Oku oku sakın bırakma. Avukat olursan eğer hakim savcı koca bulma ihtimalin daha yüksek olur. Daha yüksek mevkilerden koca bulursun'' diye akıl veren ablalarım olmuştu. Okumanın statüsü yüksek koca bulmanın bir yolu olduğu gibi bir yanılgıya kapılmışlar. Ki yine aynı güruh eşlerinin ruhlarıyla değil bildiğim kadarıyla üniformalarıyla evli. Ne yazık !

Bana sorarsanız eğer toplumumuzda bir kadının kendi ayakları üzerinde durması fevkalade önemli. Ataerkil bir topluluk olduğumuz için erkekler zaten güçlü. Biz kadınlara kendi ayaklarımızın üzerinde durmaktan başka çare kalmıyor hakkettiğimiz saygıyı görmek için. 

Çalışma hayatı zor gerçekten çok zor. Hele ki bir kadın için. Kadınlar çalışma hayatında her gün sözlü ve fiziksel tacize uğruyorlar. Nereden biliyorsun deme. Bunları bilmek için alim olmaya gerek yok. Ne yazık ki bu Türkiye'nin bir gerçeği. Ama kısa süreli garsonluk deneyimimde hepsini yaşadım. Gözlemledim. Ben şanslı kesimdeyim. Al atına s.. tımarını dedim. Ama biliyorum yaşananları ve biliyorum ekmek parası uğruna katlanmak zorunda kalınılan şeyleri. Aynı zamanda karşı tarafın mecburiyetinizi gördüğü takdir de ne kadar acımasızlaşabileceğini.

İşte tüm bu sebeplerden güçlü olmalı kadın. Bu asla bir ego savaşı değil. Kadının verdiği bu mücadeleyi ego olarak gören, sidik yarıştırmak olarak adlandıranlar var. Yanılıyorlar ! Mevcut düzende kadının bu mücadeleyi vermekten, kendini ispatlamaktan başka çaresi yok. Ve tebrikler bizi bu hale siz getirdiniz !!

Kısacası hiç bir kadının hayatında aslında güçlü erkek profiline ihtiyarcı yok. Tavsiyem ve temennim tüm kadınların bunu en kısa sürede fark etmesi. Artık gücünüzün farkına varın. 

 
Toplam blog
: 27
: 250
Kayıt tarihi
: 29.09.16
 
 

Dünyada yaşamaktan yoruldum, marstan atama bekliyorum.. Söyleyebileceklerim bu kadar. Tesekkürler..