Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ekim '13

 
Kategori
İlişkiler
 

Güçlü olmak için değil mutlu olmak için yaşayın

Güçlü olmak için değil mutlu olmak için yaşayın
 

Güçlü kadın hikayesi hep yalandı...

Hiç bir kız çocuğu güçlü kadın olmak için doğmazdı aslında, hepsi masum hayaller kuran, şımarık birer prensese benzerlerdi...

Kaderdi onları cadı, fettan ya da güçlü kadın yapan...

Tutulmamış sözler, yarım kalmış kaderler, yaşanmamış mutluluklar, ölümler, ayrılıklar güç verirmiş insana...

Kurulan hayaller iskambil kağıtlarından yapılan kuleler gibi yıkıldığında, ezilmemek için enkazın altında, güç veriyor ALLAH insana...

Annem güçlü bir kadındı...

Ben o güce hayrandım...

Hiç öyle olamam zannediyordum, ama hayat benide güçlü bir kadın yaptı maalesef, maalesef diyorum çünkü hayran olduğum şeyin canımı bu kadar acıtacağını bilemezdim karşıdan özenilsede güçlülük acizliğin diğer adıydı bence, güçlü olmayı öğrenmiş biri mutsuz olmayıda öğrenmişti çünkü... Ve sırf bu yüzdendir ki bir gün kızım olursa güçlü kadın değil, mutlu kadın olmasını diledim...

Şimdi bir kızım ve onun adına duyduğum dünya kadar endişem var!

 
Toplam blog
: 81
: 1488
Kayıt tarihi
: 06.03.10
 
 

Çocuklara aşık bir öğretmen olmakla birlikte çocuk psikolojisi ve gelişim uzmanı olan hayatını ço..